Saturday, 27 July 2013

::Emosi Mempengaruhi Kesihatan...

AssaLamualaikum
Emosi yang kita lahirkan akan mempengaruhi kesihatan anggota tubuh badan kita. Oleh sebab itu, hindari lah dari emosi-emosi yang akan memudaratkan kita.
picture:FB
Moga kita dapat mengawal emosi dari mempengaruhi kesihatan kita.
Happy Weekend semua! 
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. info yang baik

    http://www.noormalashahar.com.my

    ReplyDelete
  2. fae mudah marah and stress hehehehhehehe

    ReplyDelete
  3. Uik.. kena pandai control emosi la lepas nie...

    ReplyDelete
  4. bkn senang nak didik diri agar cool manjang
    ada kalanya stress dtg tak diundang
    terutama time cik 'p' nak dtg
    angin semacam
    ehe

    ReplyDelete
  5. salam minggu atie ..
    bukan ramadan asyik weaken the stomach jer ..
    wlupun cool manjang ..
    he.he..

    ReplyDelete
  6. yeah.. kita kena sentiasa kawal perasan dan emosi kita ;)

    ReplyDelete
  7. Terima kasih Atie atas perkongsian. Redha n pasrah, juga syukur n redha dalam hidup. Insha-Allah hidup akan tenang dan senang.

    ReplyDelete
  8. Betul2 bila badan tak sihat, satu apa pun tak leh buat. Bila anak tak sihat susah hati yang amat!

    Salam Ramadhan :)

    ReplyDelete
  9. assalam, pengawalan emosi itu penting, supaya tak terlalu tertekan pulak...good sharing..

    ReplyDelete
  10. betul bah aTie..tu lah urang cakap..ko marah cepat tua hehe

    ReplyDelete
  11. betul 2..
    kalo ikut sangat emosi teruk nanti :)

    ReplyDelete
  12. boleh ke nak jauhkan emosi tu semua Atie?...mcm susah je kan

    ReplyDelete
  13. Semoga emosi kita terus terpelihara..amin!

    ReplyDelete
  14. Huhuhu tough job jugak nak kawal emosi ni.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..