Tuesday, 16 July 2013

::Oh Abg Pa'e...

AssaLamualaikum
Mempersembahkan abg Pa'e kami. hah! 
Nak sangat jadi abg, tu yang bahasakan diri pun 'Abg Pa'e'. 
Haha! marah dia kalau kita panggil Pa'e je tau.. 
siap bagi betul lagi,
  "abg Pa'e" lah Ibu
Babah dia lah suka sakat panggil 'adik Pa'e oh adik Pa'e'...haha! 
siap muncung lagi dia merajuk panggil macam tu.
Tengoklah gaya yang macam-macam ni. Kekadang rindu dengan dia bila tengah kerja.
Teringat segala keletahnya bila dirumah. 
Pertanyaannya yang tak pernah putus, bicaranya yang mencuit hati:)
WasSaLam^_^

24 comments:

  1. ndak lama lagi ada adik la ne.hehehe

    ReplyDelete
  2. dah boleh kasi adik ni atie..tingin nak kawan tu..

    ReplyDelete
  3. tak lama lagi pae dah ada adik la tuh..ehem..hehe..

    ReplyDelete
  4. bijak dah, boleh tolong jaga adik nanti ^_^

    ReplyDelete
  5. nak cepat besar ni kak.. hehhe
    ye abang pa'e ye,
    abang pa'e posa tak hari ni ??

    ReplyDelete
  6. Wah dah teringin adik tu Atie, sure pa'e rajin jaga Adik nya ;-)

    ReplyDelete
  7. abg pa'e dah ready la tu nak ada adik.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. Sama pula mcm iman. Mula bahasakan diri Abg. Kelakarkan dgr

    ReplyDelete
  9. Atie, Pae nak adik ler tuuu..kekekekeke

    ReplyDelete
  10. Mesti Pa'e nak adik tu..sunyi kot takde geng main.. :)
    Samalah ngan Qis tu suka gelarkan diri dia kakak..siap suruh ktorng panggil dia kakak...bila tanya dia mana adik..tunjuk kat perut mama dia..hiks.. :)

    ReplyDelete
  11. ehem, ehem... Pa'e bagi hint nak adik ke? hihihihi

    ReplyDelete
  12. hahaha.. macam-macam telatah dia kan??hehe

    ReplyDelete
  13. Salam atie,
    Dh smpai mase utk atie bg adik kt pa'e tu

    ReplyDelete
  14. hihihh, memang comel.. x sabo tgu dia besar :)

    ReplyDelete
  15. Suka tgk muka pa'e nie..baik n lembut gitu...
    pa'e nie tak sabar nak adik atie...cepatlah sikit..tak sempat tahun nie..tahun depan ..heheh

    ReplyDelete
  16. Abg paie tu nak adik la mama..dah boleh ber adik dah abg paie ni..hihhSemoga dimurahkan rezeki ye Atie..

    ReplyDelete
  17. anak sorg je..pae la madu n racun..:)

    ReplyDelete
  18. Dah berangan nk beradiklah tu Atie...hehe

    ReplyDelete
  19. wah, teringin jadi abg la tu...

    ReplyDelete
  20. Kena bagi adik kat dia tu...dah tak sabaq nak jd abg nampaknya..hi hi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..