Friday, 26 July 2013

::Kami Purple...

AssaLamualaikum
Kami purple hari ini. Tak berjanji tapi kebetulan. Selalu juga terjadikan? tetiba pakai warna baju sama dengan kawan-kawan opis. Kekadang sampai 3 @ 4 orang sekaligus. Hehe.
Tempek gambar sendiri. Buat kenangan bersama teman sepejabat:)

Apapun yang kita pakai janji niat untuk menutup aurat kan? 
InsyaAllah akan dipermudahkan. Perlahan-lahan mendidik diri ini. Amin! :)
You all pakai baju warna apa hari ini?
WasSaLam^_^

27 comments:

  1. wah.. blig2 purple.. :)... sy mungkin brjubh biru..

    ReplyDelete
  2. salam nuzul al-quran
    salam jumaat
    singgah pagi

    ReplyDelete
  3. Klu aby pmpuan, agak nya akan jwb, pkai baju tido lagi, sbb cuti nuzul quran.
    Tp... Aby keja juga harini

    ReplyDelete
  4. sejuk jer mata tengok orang pakai jubah hari2 jumaat nih

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. cantik berpurple ;)

    ReplyDelete
  6. tiap2 jumaat memang kena pakai baju uniform opis.. : )

    ReplyDelete
  7. Cantik purple ni kan.. dah mula minat purple ;)

    ReplyDelete
  8. wah.. terbaik. sama2 purple.. hehehe

    ReplyDelete
  9. wah sehati sejiwa gitu..kat opis ni pon selalo terrrsedondon..haha

    ReplyDelete
  10. comel je lin tgk sahabat lin nie pakai jubah.. :)

    ReplyDelete
  11. salam ramadhan # 17
    m3h pkai bju kelabu kt umah ni..hee

    ReplyDelete
  12. Betul Atie janji menutup aurat. Kakak berjubah dark-blue jalur kuning hari ini..

    ReplyDelete
  13. purple itu menawan. hehe nisah suke purple.

    Salam #16 Ramadhan kak..

    ReplyDelete
  14. purplish..cantik!niesa opkoz pink!hehe..

    ReplyDelete
  15. wah ..cantik baju purple atie tuh..
    sy ari nie cam purple jgk t-shirtnya ngan kain batik..heheh sama jgk yer...tak tutup aurat tp sbb kat umah...:)

    ReplyDelete
  16. kebetulan yg sweet.. hehe.. tak cuti eh arini kak?

    ReplyDelete
  17. itu sangat tepat! fungsinya menutup aurat dan warnanya jadi hiasan.

    ReplyDelete
  18. kemarin sy pkai green. Hehehe.. pkai apa2 ja, yg pntg menutup aurat dgn sempurna..

    ReplyDelete
  19. atie...
    purple memang sweet.!

    ReplyDelete
  20. kak atie cntk jubah mu ba...aku pun mau mcm ni..

    ReplyDelete
  21. Betul tu kak.. Pakailah apa pun janji tutup aurat... :)

    ReplyDelete
  22. kebetulan pula kan aTie..nda apa bah..nda jgk serupa betul bah tu..:)

    ReplyDelete
  23. Haha...mcm pengantin dah posingnya siap bangun, duduk bagai hehe

    ReplyDelete
  24. hi kak atie!lama x join sini..kak atie dalam gambar ni nampak sebijik cam bestfriend sy , Zue kt Kedah..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..