Thursday, 25 September 2014

Agar-agar & Kek Bertingkek-Tingkek

AssaLamualaikum
Saja nak abadikan di blog picisan ku ini. 
Kek-kek dan agar-agar yang dibuat sempena majlis akikah si Tumpis suatu ketika dulu. 
Eh! belum plak sharing cerita itu disini. Nantilah ya. Hehe!
Ini sebahagian kek dan agar-agar yang disajikan kepada para jemputan. Ada lagi beberapa kek buah dan manisan yang tak sempat nak ambil gambar. Maklum sibuk, tak ingat dah. Hehe!
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. uiii meriah...buat sndiri ek atie? rajinnya

    ReplyDelete
  2. tengok kek tu pon dah tau meriah..:)

    ReplyDelete
  3. Kek coklat ..btol tak... hihii... sweet tengok..

    ReplyDelete
  4. Sedapnya Atie.. akak suka kek coklat.. elok pulak bulat macam donut..

    ReplyDelete
  5. asalam atie...wah banyaknya kek...kalau budak2 tengok lagi lah terliuq ni...sedap tu

    ReplyDelete
  6. Assalam
    Kek coklat ye, byknya
    Rajin atie ni

    ReplyDelete
  7. wahhh menariknya... abang Pa'e nnt hantar kat Joyah ngan Tipah skit ek.

    ReplyDelete
  8. Menarik nya. Nak nak agar agar tu.

    ReplyDelete
  9. wah canggihnyer kek bertingkat nie atie,.ingatkan donut tadi dan masih jugak nampak cam donut..sedap giler kan nie rs cokelat gitu...:)

    ReplyDelete
  10. Wow....tertingkey tingket... kagum tgk kek yg banyak..sedap ee...

    ReplyDelete
  11. Dah lama tak singgah blok kak atie!
    Sedap tuuuu..ni kita baru masuk opis terus rasa lapar ^^,

    ReplyDelete
  12. mak aiii ... nape tak jemput sis masa tu . boleh melantak gila nih ... heh heh

    ReplyDelete
  13. Ingatkan dulu tu majlis berkhatan budak si tumpis tu rupanya akikah yeh....Alhamdulilah selesai sudah

    ReplyDelete
  14. wahhhhhhhh akak buat semua tu kan?????

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..