Tuesday, 23 September 2014

Lawak Petang 25

AssaLamualaikum
Petang-petang ni memang suka nak buat lawak. 
Sebab majoriti mengantuk. Haha! betul tak? 
1. Ada berani nak bagi tunjuk kat suami?? hahaha! pengsan depa!
hah! en abang kalau berani, boleh lah cuba kan?
2. hahaha! yang ini memang tak boleh tahan. Kang tak pasal-pasal kena sebiji penampar!
Tak berani den nak cuba. Kihkih.
WasSALam^_^ 

7 comments:

  1. haha..jgn sekali-kali mncuba..akibatnya mmg parah..:)

    ReplyDelete
  2. Hahahha ada jugak yg ke ICU atie ooiiiii :D

    ReplyDelete
  3. tak pasal-pasal..cari pasal..hehhe

    ReplyDelete
  4. Kalau berani cubalah......haha.....mmg nak kena racun tu!

    ReplyDelete
  5. hahahahahaha mau pengsan suami kalau tengok yang first tu hihihihi

    ReplyDelete
  6. hehehe... kena forward ke ensuami la hak first tu... hehehe... ermmm memang hilang ngantuk laa... tengkiu atie... :D

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..