Thursday, 18 September 2014

Lawak Petang 24

AssaLamualaikum
Berlawak lagi kita di petang ini. 
Hilangkan ngantuk ya. Haha! :
Mahal semua tau. 
Kalau siapa yang pakai branded lagi rugi nak nangis. haha! 
So, jangan suka nangis ya.
Lawak jak tau! 
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. hahhaa... buat akak tersenyum didepan PC jer Atie tau.. :)

    ReplyDelete
  2. Assalam,
    he3 lawak3..
    tapi semua item diatas not applicable utk sha...
    ater tak pakai he3

    ReplyDelete
  3. amboi mahal nya...tapi airmata kakak murah je ..sejak dulu.tak pakai itu semua kecuali yg last

    ReplyDelete
  4. Moralnya, jgn buat wanita yg ' high maintenance ' menangis...hahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha... nakal ye sis atie nie

    ReplyDelete
  6. hahaha kann...

    tp nasib la kita ni jenis x pakai maskara mekap2 bagai...
    kalo nangis, xde ler sememeh sangat muka tu..heheheh

    ReplyDelete
  7. memang mahal harganya..gelak jap

    ReplyDelete
  8. Okje boleh le nangis Atie....sebab cuma pakai bedak jer hehe

    ReplyDelete
  9. Hahaha... memang mahal semua tu Atie... tapi kalau nurul bedak je kot, eyeliner tu jarang2 pakai, yang dua lagi memang x pakai... hehe

    ReplyDelete
  10. kak anim pun kalau nangis tak rugi apa..haha..
    celak mekah je, berapa kupang aja kosnya..

    ReplyDelete
  11. hahahahaha kalau pk logik memang betul pun ye kak hihihi, tapi klu yg jenis x mekap mcm kira la tak rugi lah nanges hihihihi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..