Friday, 12 September 2014

Sakit Kepala plak!

AssaLamualaikum
Sakit kepala plak petang ini. 
Takkan sebab makan nasi lemak sotong dan kerang pagi tadi. Tiada kena mengena kot. Haha! Alhamdulillah, pagi tadi semua staff kena sponsor nasi lemak dari en Bos. Bos beli 25 bungkus. Mahal juga, kena RM4.50 sebungkus. 
Sedap  makan, sampai nak tangkap gambar pun tak sempat. haha! Sabor je lah!
OK lah, jumpa lagi.
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. semoga cepat baik atiey..acik jarang sakit kepala..tapi selalu sangat pening..boleh kata hari2 tak pagi petang..tambah2 kalau hari panas

    ReplyDelete
  2. Semoga beransur reda sakit kepala tu, Atie... Hehe, makan sedappp tu sampai x ingat nak amik gambar... :)

    ReplyDelete
  3. Ya la..betul ckp Nurul..mana gambarnya...baiknya bos Atie..:)

    ReplyDelete
  4. moga sakit kepala atie cepat hilang..
    pemurahnya bos...

    ReplyDelete
  5. kenyang makan smp sakit kepala tak releven la pulak.hehe.biasalah tu klu pening sikit2,klu pening byk tu yg tak selesa tu..

    ReplyDelete
  6. Semoga cepat sembuh.. Kurang air agaknya..

    Sedapnya nasi lemak..

    ReplyDelete
  7. Sedap smpi lupa nk amik gamba ek..

    ReplyDelete
  8. Macam dah musim sakit kepala pulak.. akak pun sakit kepala juga seminggu ni.. Syafakillah

    ReplyDelete
  9. Memang dah nak sakit kot.....ker terlebih pak aji Atie....

    ReplyDelete
  10. Kebetulan nak sakit kot Atie....ker sebab banyak sgt pak aji dlm sambal tu.....

    ReplyDelete
  11. klu kira sakit kepala byk bila lepas makan syak makanan ada byk pak aji. besa la org menega kan huuuu

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..