Saturday, 13 September 2014

Sabtu- Jemputan Kenduri Khawin Adik Pengasuh Si Tumpis

AssaLamualaikum
Korang buat apa hari ini? Keluarga kecil ku insyaAllah akan menghadirkan diri ke majlis khawin adik kepada pengasuh si Tumpis. Tak pergi kang apa plak kata mereka. Lagipun dah kenal sangat dengan mak mereka. Plannya akan pergi sebelah tengah hari, sebab petang jam 4.00pm nanti En Kuling kerja. Harapnya Tumpis duk diam-diam lah ke majlis ini nanti. Haha! Sebab sekarang ni, kadang hilang kawalan juga dia, suka sangat berlari kesana kemari. Bah, jumpa lagi!
Selamat berhujung minggu ya.
WasSaLam^_^

13 comments:

  1. lya keje arini... huhu..tak suka..tak suka..
    selamat mkn nasi knduri ye

    ReplyDelete
  2. Selamat pergi kenduri Atie..jaga si Tumpis tu baik-baik..:)
    Akak tag Atie http://umisura.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  3. seronok agaknya nya si tumpis tu....cuti sekolah ni lagi lah banyak undangan majlis kawen

    ReplyDelete
  4. saly dgn anak2 duk umah je ari ni..hehee...bestnya leh gi kenduri..dah mula cuti skolah kan atie,ramai la kawen..saly selasa ni insyaallah pegi kenduri kawen jg.....

    ReplyDelete
  5. pergi makan - makan ye ... selamat berhujung minggu .

    ReplyDelete
  6. wasehh,.. Atie pegi makan pengilan..(kenduri kawin)

    ReplyDelete
  7. duduk rmh jak ni aTie..santai2 dgn family..^^
    biasalah bah tu aTie..bdk2 kn..sama mcm ank sy tu.ndak pandai diam kalo p mn2..

    ReplyDelete
  8. salam atie,
    baru ade kesempatan jenguk atie nie...nie mesti tengok sebok bersiap nak gie kenduri kan..kami dok releks2 aje..anak dare tengah tido nie...selamat makan gulai yer atie..:)

    ReplyDelete
  9. Bila cuti sekolah memang penuh jemputan kenduri kahwin Atie.. akak anak buah kenduri kahwin hari ini..

    ReplyDelete
  10. Makan nasi minyaklah kita yer....Cer tunjuk lauk nasi minyak Sabah mcm mana Atie...

    ReplyDelete
  11. sejak suami keja weekend ni jrang dpt pegi kenduri. xberani nk bawak ank sensorg

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..