Thursday, 11 September 2014

Lawak Petang 23

AssaLamualaikum
Hah! dah lama tak up entry lawak petang ni. Seakan aku lupakan. 
Terjumpa gambar ni di FB terus masukkan di sini. Sindiran paling sadis dari para suami ni:
Hahaha! gila kalau En Kuling cakap macam ni kat aku. 
Mau perang dunia ke-3 meletup. 
Sabor jak lah! kihkih. 
Nasib lah aku ni bukan jenis yang shopping branded 
( kalau nak pun, guna duit sendiri sesekali. Hehe!)
WasSaLam^_^

19 comments:

  1. Memang perang la.. Kalau jenis yg cepat sentap tu mesti bercucuran air mata..haha

    ReplyDelete
  2. papa jj selalu cakap macam ni kat I, dia perli sebenarnya sebab dia tau I tak suka shopping.

    ReplyDelete
  3. hahaha....perang dunia ke4 jadiknya atie..
    tapi kalau dia syg kita, dia tetap akan belikan jugak...btol x atie?

    ReplyDelete
  4. hihik..ayat xhenggat..branded nak mampus..:)

    ReplyDelete
  5. hahaha...amboiii...ni memang boleh cetus perang dingin ni..hahaa

    ReplyDelete
  6. hahaha nasib baik laki aku tak pernah kata gitu.. sbb aku tak pernah mintak... =)

    ReplyDelete
  7. pedas nyer ayat... Hahaha, telan aje lah bagi isteri yg terkena tu...

    ReplyDelete
  8. hahahah.... kalu yg jenis sentap tu... muncung la kene bahan mcm nie :D

    ReplyDelete
  9. Haha... Kata penuh makna tu. Tapi fiza jenis sempoi je takdelah demand sangat nak brg branded.

    ReplyDelete
  10. klu hubby cakap mcm ni kat noe...mmg perang la...hehehe...apa2 pun noe bukan kaki branded2 ni..

    ReplyDelete
  11. Assalam kak.. Hehe statement sgt nak yg branded aje.. Saya beli sendiri je, xde la nk mintak kat suami pun. Hehe... saya ada TAG akak kat sini...http://dilakazuha.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  12. Hahah ni stok panah stret ke jantung.
    Nasib baik saya tak rajin shopping. Hehehej

    ReplyDelete
  13. Hehehehe..sampai hati kalau hb cakap mcmnie..... uhuhuhu

    ReplyDelete
  14. Biso bonar ayat tu Atie.. makan dalam hahaha

    ReplyDelete
  15. Yelah Atie....untung tau cik somi kita ....bini dia tak mintak pun barang branded hehe....

    ReplyDelete
  16. kan kak. kita ni pesen isteri yg berbelanja ukur poket suami sendiri hihihhii

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..