Thursday, 6 June 2013

:: Batuk..batuk...

AssaLamualaikum
Dugaan. Batuk dah seminggu lebih tak berhenti. Nasib baik batuk sahaja. Tak demam dan tak selsema. Hanya batuk. Ujian kecil dari-NYA kan? Petang ni kena pergi klinik, babah hantar nanti. Walau kerja di hospital tapi lebih suka pergi klinik swasta. Haha! bukan sombong, tapi dah biasa macam tu. :)
sumber : Google
Musim cuaca panas senang betul penyakit nak hinggap. Pa'e pun batuk sebelum ni, Alhamdulillah dia dah Ok makan ubat dari klinik. Tinggal ibunya ni, harap balik dari klinik nanti Ok lah. Doakan ya! 
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. Assalamualaikum Atie.....

    tak sihat ye....biasalah Atie cuaca sekarang nie sama....moga cepat sembuh ye.....

    ReplyDelete
  2. batuk kalau lama2 leh sakit2 satu badan.try madu+limau nipis.

    ReplyDelete
  3. Salam atie..
    Bila batuk gini..keep yr body warm ya..jgn dok minum yg sejuk2 ataupun dok dlm aircon sgt, makin menjadi..sblm tido letaklah balm ygpower sket..inshaallah blh melegakan ..(cam mak2 lak bg nasehat)...take care n get well soon yer..

    ReplyDelete
  4. mmg musim x mnntu.. kna byk minum air.. moga cpt smbuh..

    ReplyDelete
  5. salam atie.
    saya pun lebih suka ke klinik swasta bila batuk or demam/selsema sbb tak payah menunggu lama2.

    ReplyDelete
  6. skng ni cuaca dari tgahari smpai malam panas.
    kipas bukak smpai nom 5..huhu

    ReplyDelete
  7. Samalah kita atiey...aku pun lebih suka pegi klinik swasta....bukan tak suka klinik govt tapi bab yang menunggu tu amat menguji kesabaran bah...padahal jumpa doktor tak sampai 5 minit (tu pun klu doktor, selalu jumpa pembantu kesihatan jak)...huhu
    Semoga cepat sembuh....

    ReplyDelete
  8. bykkan minum air kosong ye..cuaca tak menentu sekarang kan

    ReplyDelete
  9. baik gi swasta kak, xyah nak tunggu berejam kan..hehe

    ReplyDelete
  10. take care yer. KA pun rasa x sedap badan dah ni !

    ReplyDelete
  11. acik doakan akk cepat sembuh..

    ReplyDelete
  12. bykkan minum air kosong ataupun leh cuba madu dengan limau je atie

    ReplyDelete
  13. Musim mungkin ... hehe ... get well soon sis :)

    ReplyDelete
  14. semoga cepat baik Atie...

    ReplyDelete
  15. Tanda Allah sayang tu kak. :) Apa2 pun semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  16. semoga cepat sembuh.. :D sakit itu kaffarah dosa..

    ReplyDelete
  17. sy y keje di kemni pun jumpa doc rsat n ubat semua free..tp nk pegi klinik swasta gak..hehe

    ReplyDelete
  18. minum banyak air masak kak. cuaca tak tentu sekarang kan..

    ReplyDelete
  19. Cuaca tu Atie....ke banyak sangat akan ABC ni! hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..