17.6.13

::Kain KUMBU SARAWAK..TQ Niesa!

AssaLamualaikum
Terima hadiah dari bumi Sarawak. Dah memang rezeki, walaupun hadiah ni pada mulanya dipulangkan semula oleh Pos Malaysia ke bumi Sarawak, tapi akhirnya terbang semula menemuiku. Terima kasih sis NIESA yang comel & baik hati:)
Sebenarnya menang hadiah ni masa join GA anjuran Niesa dan Keyrah suatu ketika dulu. Dah tak ingat sebenarnya, tapi tiba-tiba dapat sms dari Niesa tentang bungkusan yang dipulangkan. Nasib baik ada simpan no hand phone kan? Hehe..
Apa pun TERIMA KASIH daun keladi ya! Moga ukhuwah berkekalan:)
WasSALam^_^

17 comments:

  1. Dah nak menjadi rezki atie kan..kena pulangkan pun dapat balik lagi..heheh
    cantik kan kain bumbu sarawak nie..nanti atie leh pakai gie pantai yer..heheh

    ReplyDelete
  2. kalau panjang sikit boleh buat runner meja..cantik tu

    ReplyDelete
  3. Tahniah Atie.. kalau dah rezeki Atie ianya akan terima juga ;)

    ReplyDelete
  4. tahniah..cantik =)

    ReplyDelete
  5. Tahniah, mmg rezeki u la kan, terbang ulang alik pun now in your hand ;)

    ReplyDelete
  6. Tahniah Atie...dah gantung ke belum?

    ReplyDelete
  7. tanda kenangan.. ;)

    ReplyDelete
  8. Waa..hehe rumah In ada banyakk..al maklum mak In orang Sarawak XD
    Mak In hiasnye dengan gantung kat dinding,dia kan memanjang kan ? Lawooo tau :D
    Ade jugak letak kat meja,tapi selalu time raya je :D

    ReplyDelete
  9. baiknya NIESA..tahniah ya aTie..

    ReplyDelete
  10. Wahhh.. tahniah kak. :)

    ReplyDelete
  11. tahniah kak :)

    jom semak link peserta ;)
    trima kasih ye sudi join GA ciksu ni ;)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/senarai-peserta-qr-minigiveaway-kedua.html

    ReplyDelete
  12. my pleasure kak atie sayang..hehe..nasib bek dh smpai..baru terfikir mlm td nk tnya kak atie..

    ReplyDelete
  13. hai jom join contest saya.. http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html

    ReplyDelete
  14. untunglah..cantik hadiahnya

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..