Monday, 24 June 2013

::Ramadhan di Nanti...

AssaLamualaikum
Salam Nifsu Sya'ban. InsyaAllah tak lama lagi Ramadhan menjelang. 
Mempersiapkan diri untuk bulan yang penuh keberkatan ini.
Picture :FB
Selamat berpuasa pada kawan-kawan yang berpuasa hari ini:)
WasSaLam^_^

19 comments:

  1. x sabar nak tunggu kedatangan nya

    ReplyDelete
  2. sekejap je masa berlalu..Ramadhan datang lagi ^_^

    ReplyDelete
  3. Sedih jgk memikirkan akan kedatangan ramadhan namun nampaknya semakin banyak hari yg bakal tertinggal..

    ReplyDelete
  4. ramai sedang rancak berpuasa ni...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah......moga Allah panjangkan umur....untuk sama2 dapat mengerjakan ibadah puasa & berlumba2 mengejar pahalanya...

    ReplyDelete
  6. Penuh maksudkan kata kata tu Atie...
    Diam tak diam dah nak masuk Ramadhan kitakan Atie...

    ReplyDelete
  7. huwaa..tak puasa..lupa hr nie nisfu syaaban..huhu

    ReplyDelete
  8. Anak dara kecik kakak malam konon kata nak ikut bersahur tapi tiba masa kejut katanya tak nak puasalah pulak...
    Tinggal dua minggu kita dapat jumpa ramadhan. Moga Allah panjangkan usia kita utk bertemu bulan Ramadhan ye Atie..

    ReplyDelete
  9. Selamat menyambut Nisfu Syaaban Sis. salam perkenalan =)

    ReplyDelete
  10. Salam Nisfu Syaaban Atiey...
    Tak sabar menanti kedatangan bulan ramadhan..

    ReplyDelete
  11. salam nisfu sya'aban juga.
    dekat dah kan ramadhan :-)
    happy!

    ReplyDelete
  12. Salam nisfu sya'aban atiey....selamat berpuasa juga...
    Samalah posa hari...lembik sudah ni...hehe

    ReplyDelete
  13. assalam..pejam celik pejam celik..ramadhan dah hampir tiba..ank2 plg suka x sabar nak pose..yg plg kecik plk teruja nak cuba belajar pose..harap2 ALLAH memberikan kesempatan sekali lg kpd kita menikmati ibadah puasa thn ini..

    ReplyDelete
  14. Assalam atie
    slmt berpuasa ye, alhamdulillah syukur masih diberikan kesempatan olehNya berada dlm syaaban ini

    ReplyDelete
  15. berdoa agar Ramadhan kali ini di beri kesempatan oleh Allah utk ku menunaikannya..

    ReplyDelete
  16. Sekejap jer masa berlalu kan....
    Selamat berpuasa jugak utk atie,..

    ReplyDelete
  17. salam nisfu syaaban,dh tak sabo ni nak puasa,bestnya!

    ReplyDelete
  18. Salam nisfu syaaban Atie... insha Allah akak pun puasa arini ;)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..