Tuesday, 18 June 2013

::Lawak Petang 6...

AssaLamualaikum
Haha! Memang ketawa bila tengok gambar ni. Agak-agak masak tak makanan ni?
Teringat zaman-zaman duk hostel di U dulu.. kalau dah teringin sangat nak merasa masakan sendiri, semuanya masak dalam rice cooker. Nasi, sayur & lauk pauk. 
Pastu makan beramai-ramai. Indahnya saat-saat itu.
picture :FB/Himpunan Lawak
Ada sesiapa nak cuba masak di atas seterika? Haha!
WasSaLam^_^

23 comments:

  1. mmg kretip!! masterchef aritu suruh masak gune microwave je.. gune iron, x lak.. haha

    ReplyDelete
  2. pernah masak megi dlm gayung wakakakaaa

    ReplyDelete
  3. Hahha..lawaknyer tie..lps nie sure dah tak boleh guna buat iron baju daaa...

    ReplyDelete
  4. bahaya-bahaya nih.. xsyg seterika kot

    ReplyDelete
  5. assalam atie..

    bila dah terdesak kelaparan semua boleh jadi kan atie..

    tapi kak zu rasa cara ni bahaya..takut meletop plk seterika ni..hehe

    ReplyDelete
  6. hehe..masa kat uni dulu rice cooker mcm2 guna utk msk.smpai jadi rosak :)

    ReplyDelete
  7. masak tu memang masak atie cuma tak sanggup ler nak nunggu..mau makan masa jugak ni..

    ReplyDelete
  8. uii..dahsyat ni takut kena kejutan letrik je nanti hehe

    ReplyDelete
  9. tak mo la saya.


    meh tgk ni
    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/pemilik-halal-cheese-powder-dan-pure.html

    ReplyDelete
  10. entah bila nk masak tu..hehe..teringat gak zaman belaja..curi2 masak..rindu!

    ReplyDelete
  11. ha ha ntah bila masa nyer tu.
    letak minyak pun meleleh ke bawah ha ha ha...
    yes, time kat campus periuk nasi la segalanya!

    ReplyDelete
  12. Tiba2 terfikir. Cam ner gayanya kalau balik je kerja tengok2 anak2 buat perangai cam gitu. Fengsan!

    ReplyDelete
  13. heheh saya dulu pun masa dok rumah sewa dengan kawan2 masak dalam rice cooker... mmg seronok la... walaupun lauk simple2 je...

    ReplyDelete
  14. Eh,tak silap In...In pernah nampak ade yg pernah masak guna iron kat hostel .. hahaaa,series

    ReplyDelete
  15. melampau la ni guna iron.. kikiki..

    ReplyDelete
  16. Hahaha tu belum lagi buat telur dadar meatballs sumer pakai iron tu.

    ReplyDelete
  17. La...ingatkan apa tadi..hehe...tak de kuali le gamaknya yeh....

    ReplyDelete
  18. hehe...bleh cuba kalo gas abis ni..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..