Friday, 21 June 2013

::Neng Neng Nong Neng- Ahmad Dhani...

AssaLamualaikum
Mood mendengar lagu. Maklum esok lusa weekend. La..la..la..
Tertarik dengan tajuk lagu ni. Pelik tapi benar! Haha..
Lagu lama kot! tapi adik-adik di opis ni baru memperkenalkan lagu ni pada kami. Jadinya satu opis dah suka. Hihi. Korang layan lah ya! :)
WasSaLam^_^

15 comments:

  1. lagu ni kelakar, tapi best.. hehehe

    ReplyDelete
  2. mula2 dulu dgr lagu nie menyampah tp lama2 suka plak hihihi

    ReplyDelete
  3. saya pun suka lagu ni hehe

    ReplyDelete
  4. hahahaha...saya suka cerita di sebalik lagu ni..ahmad dhani beli lagu ni harga berapa ribu ntah dari org yg datang audition indonesia idol..its simple n kepala skg tgh neng nong neng nong neng!

    ReplyDelete
  5. mula2 dgr cam pelik tp lelama boleh la. hihi..

    ReplyDelete
  6. kak zu dgr lgu ni masa dlm kete nk ke melaka baru ni..abg megat complen..."apa punya lagu nih.." hehe

    ReplyDelete
  7. Gembira nak weekend yer... have a good one with Pa'e ok ;)

    ReplyDelete
  8. seronok juga layan lagu ni.. saya dengar sampai habis tau... neng neng nong neng.. hihihi, best best!

    ReplyDelete
  9. niesa xtau kenapa niesa xsuka lagu ni..xsuka tp sll gak nyanyi lagu nih..hihi..

    ReplyDelete
  10. Ohhhh...lagu ni dah selalu dengar Atie...sekali imbas mmg kelakarkan Atie...tp bila dengar best jugak! Hehe

    ReplyDelete
  11. hehe macam best je..tajuk lagu pun comel

    ReplyDelete
  12. suka gak dengar lagu ni..siap bg besar sound tu kalau lagu ni main.. :)

    ReplyDelete
  13. lagu yg ahmad dhani beli dari peserta audition (penjual roti) dengan harga 5juta rupiah... cuba tgk di sini (http://www.youtube.com/watch?v=2co9V7tILBw) di akhir video tu ahmad dhani cakap "lagu ni pasti top di indonesia..." hehehe

    ReplyDelete
  14. first time dgr lgu ni..pelik je tajuk..haha

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..