Sunday, 30 June 2013

::Menghadiri kenduri khawin..

AssaLamualaikum
Aktiviti last week sebenarnya, menghadiri kenduri khawin salah seorang staff hospital. Majlis bermula dari jam 9am-11pm. Panjang kan masanya? Disini memang majlis khawin akan dibuat pada sebelah siang dan juga malam. So, kalau tak dapt pergi sebelah siang, boleh pergi sebelah malam. Lagipun sebelah malam memang lebih meriah. Kami pergi sebelah siang sebab lagi sesuai bila bawa anak kecil, tak lah bersesak-sesak denga jemputan yang lain. 
Pengantin Baru- Nisah & suami. Sorry ya dek Kak pinjam pic khawin mu:)



Majlis memang meriah. Pelamin pun cantik. Pengantin sama cantik sama padan. Buat kedua mempelai, Selamat Pengantin Baru. Moga bahagia hingga ke syurga. Amin! WasSaLam^_^


12 comments:

  1. i love weddings! and attending them! always beeeeee!!!sebab suka tengok suasana meriah,pengantin tersenyum bahagia n free food!hahaa

    ReplyDelete
  2. Selamat pengantin baru buat kawan Atiey..moga kekak bahagia till jannah..cantik warna tema...pelamin pun cantik...

    ReplyDelete
  3. Selamat Pengantin baru to them, cantik.

    ReplyDelete
  4. Selamat Pengantin Baru untuk kawan atie...
    Lama tidak berjalan2... Mood berblog agak menurun...

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru..sweet nye kedua mempelai

    ReplyDelete
  6. Assalam atiey..menamg oanjang betul masanya.kakau disini.jam 4 oetang paling lewat.biasanya kol 3 dah lengang

    ReplyDelete
  7. mmg panjang nya tempoh kenduri.. best best... dah lama tak makan kenduri ni :(

    ReplyDelete
  8. Apa yg kakak tahu di sana memang majlis sampai malam kan Atie. Penat keluarga pengantin. yg jadi pengantin laaaagilah penat sebab mestilah tetamu tak berhanti-henti.. Tapi anak-anaklah yg seronok.

    ReplyDelete
  9. Tak tau pulak majlis sampai malam Atie...baguskan kalau mcm tu....
    Apa menu kat sana Atie? sama mcm Semenanjung ke?
    Sweet je pengantin dan warna pelamin tu

    ReplyDelete
  10. Tahniah buat mempelai. Tengok photo tu nampak mcm dorang kahwin di dalam taman bunga. sangat cantik pelaminnya

    ReplyDelete
  11. sng la kan boleh pilih nak pegi siang ke malam..praktikal bila kita ada hal..n tak boleh bg alasan tak dpt pergi..:)

    ReplyDelete
  12. sampai malam? wahhh penatnya. tp mestila meriah kalau camtu..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..