Thursday, 13 June 2013

::Kembali bersiaran....

AssaLamualaikum
Lama aku menghilang! ada yang perasan tak? haha.. (ko jangan nak perasan lah tie...)...
Sorry ya kawan-kawan aku menghilangkan diri tanpa jejak. Bukan dipinta, tapi ada sebab musababnya. Biasalah manusia, mana lepas dari pelbagai dugaan dan masalah. Itu tanda Allah ingat dan menyayangi kita kan? Apa yang diharapkan, setiap dugaan dan kesulitan akan menjadikan kita kuat dan tabah. InsyaAllah!
sumber: Google
*Rindu korang semua... ada masa aku balas jejak ya:)
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. semoga masalah dapat di atasi, amin...

    ReplyDelete
  2. semoga diri menjadi lebih tabah ok

    ReplyDelete
  3. salam rindu Atie.....

    dah sihat ke...?
    apapun Yan doa kan yg terbaik untuk Atie...

    ReplyDelete
  4. lama menyepi...ingatkan ppergi bertapa..:)

    ReplyDelete
  5. salam atie..
    dok terpikir2 jgk mana perginya atie tiba2 menghilang..ker ditmpa penyakit yg sama seperti Liya Hanif..hehehe..anywayharap segala kesulitan tlh setel dan take care yr..

    ReplyDelete
  6. Moga dgn kesabaran itu Allah gandakan kebaikan buat Atie. Insya-Allah pasti hikmah yg baik akan menyusul..

    ReplyDelete
  7. sama jugak situasi kita ni, tie..sue pon baru je buang sawang dalam blog..

    ReplyDelete
  8. insyaAllah setiap yg berlaku itu ada sebab dan hikmahnya bak kata kak zakie

    ReplyDelete
  9. Welcome back sis,
    no wonder tak nampak lama (^_~)





    (done click IPCC)

    ReplyDelete
  10. Nda apa...pelan2 bah orang bilang....

    ReplyDelete
  11. Perasan.....
    Masa nak mengambik TLBD balik sekolah tad...teringat Atie...balik nak gi jenguk, pas tu Atie dah datang dulu....hehe
    Nape Atie?

    ReplyDelete
  12. slamat kembali bersiaran! :D

    ReplyDelete
  13. kak atie pn menghilang jgak la ye?tp niesa lg lama...hihi..selamat kembali..! :)

    ReplyDelete
  14. bersyukur kerana masih diduga kan kak.. ;)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..