Thursday, 13 June 2013

::Lawak Petang 5...

AssaLamualaikum
Tergelak besar tengok gambar ni di FB. Haha. Pernah tak jadi pada anak-anak kita? :)
Haha! habis pampers adik dibuat baju kebal. :)
Selamat Petang!
WasSaLam^_^

17 comments:

  1. menangis adik tu dekat belakang.. teda sda pampers tuk dia.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..sumpah lawak..klo jadi kt Aqil,mau pengsan mak nk beli pampers bnyk2 lg..hahah

    ReplyDelete
  3. fuyooo..hehehe..baju perisai pesen baru..

    ReplyDelete
  4. hahaha...kena guna balik pampers tu..rugi huhu

    ReplyDelete
  5. kihkihhh... macam2 budak2.sampai pampers pun jadi dibuat baju..
    lucu...

    ReplyDelete
  6. ekekeek ni pengaruh power rangers la ni yek? lawak tol la budak ni

    ReplyDelete
  7. habis dikerjakannya... sabor je lah

    ReplyDelete
  8. hahahaha, kreatif jer buat baju perang dgn pampers.. sib baik anak2 saya belum pernah buat mcm tu.. cuma letak kat kepala tu jer yg selalu :)

    ReplyDelete
  9. hahahaha....lawak la!...aritu budak2 d umah buat bola pampers adik dorg...sabar ja la!

    ReplyDelete
  10. Macam2 perangai bdk2 kan Atie, tgok pic ni dgn Nabil, dia kata mcm Mumia mama... hehe

    ReplyDelete
  11. Hadoi...mama dia ni mesti melenting lenting...hehe rugi le diapers nak oiii...hehe

    ReplyDelete
  12. aduhai !... ni pasti kalu tak kene rotan , cubit pun kene gak ni...

    ReplyDelete
  13. Hahahaha pengaruh superhero sangat.

    ReplyDelete
  14. ni nak marah pun tak jadi. nak tergelak tengok. hihi..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..