Wednesday, 5 June 2013

:: Wordless Wednesday #25...

AssaLamualaikum
Less word! Gambar lama. Senyuman Pa'e masa umur 1 tahun 4 hari:)
Hadirmu menceriakan hidupku. Lot's of L.O.V.E
WasSaLam^_^

17 comments:

  1. salam atie..
    berubah banyak yer rupa pa'e dulu dan skrang..sekarang makin hensem..suka tgk muka pa'e skrang,cam lembut gitu perwatakannya..

    ReplyDelete
  2. Dari kecik Pa'e ni memang comel dan nampak bijak kan..:)
    Kakak suka tengok..

    ReplyDelete
  3. alololo comei nye dia senyum tu...meh nak kiss ckit

    ReplyDelete
  4. Nie bukan senyum, sudah masuk katogeri ketawa sda pa'e nie kak.. Haha

    ReplyDelete
  5. anak saya belum keluar lagi. tapi betul la kata org. bila kita letih atau serabut tgk muka anak terus sejuk hati. tp sebab saya takleh tgk muka anak lagi. dpat usap dan rasa dia menendang pun dah boleh pujuk hati :D

    ReplyDelete
  6. comelnyaaaa...senyum tunjuk gigi laaa..

    ReplyDelete
  7. anak mmg penyeri kan..
    comey je dia..
    senggih nmpk gg 8btg..hehe

    ReplyDelete
  8. Comel Pa'e.....
    Dah besar kan dia, tak sedar masa berlalu

    ReplyDelete
  9. comel je.. byk brubah rupa abg pa'e ye :)

    ReplyDelete
  10. Sengih manjang.. happy boy ;)

    ReplyDelete
  11. hehe.. tumpis ni macam muka babah dia kan Atie...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..