Friday, 7 June 2013

:: Demi untuk sihat...

AssaLamualaikum
Ini lah yang ditelan demi untuk sihat. Aku ni kalau bab makan ubat memang rajin. Tak pernah skip kecuali betul-betul lupa. Ya lah, nak sihat cepat. Selalu terfikir kalau sakit teruk kang siapa nak jaga budak tumpis tu. Tak sanggup nak suruh orang lain jaga.
Sakit penghapus dosa-dosa kecil:)
Terima kasih pada semua yang mendoakan.
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. Get well soon :) Betul,sakit penghapus dosa2 kecil ... tabah ya ^^,

    ReplyDelete
  2. alah sian nya adik kak zu ni tak sihat yer..cuti weekend ni berehat sepuas puasnya kat rumah tau..cuaca panas sgt sekarang ni..

    ReplyDelete
  3. ye la kan kak. bie ade anak ni semuanya kerana anak..

    macam nisah ni mungkin xde adam jadi sebab tu lah liatttt sangat nak akan ubat walau sakit....

    >> Semoga sepat sembuh kak (^_~)

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sembuh kak.. Rajin2 makan ubat 2.. :)

    ReplyDelete
  5. atie....smoga cepat2 sembuh ye..
    memang betul tu,kalo kita tk sihat,tk sabar2 rasa cepat nak sembuh..anak tetap yg ptama kita fikir..:)

    ReplyDelete
  6. bagus rajin makan ubat.semoga cpt sembuh..:)

    ReplyDelete
  7. sakit apa sis?...semoga cepat sembuh!amin...

    ReplyDelete
  8. redha dgn setiap kesakitan yg datang, insyaALLAH kesakitan itu akan menjadi kafarah dosa2 kite..mudah2n..yg pnting yakin, yg menyembuhkan adlah Allah SWT, bukan ubat..ubat sbg ikhtiyar..yg pntg bykkan berdoa.. insyaAllah,

    syafakillah ye kak..hehe

    ReplyDelete
  9. Bagus kan u rajin makan ubat.

    ReplyDelete
  10. kak.. dah sembuh ke? take care tau.. ;)

    ReplyDelete
  11. Nape Atie? demam ke? Jangan miss makan ubat tau!

    ReplyDelete
  12. Tak sihat ya. Moga cepat sembuh (jika masih sakit). Take care

    ReplyDelete
  13. kak atie..dah sembuh ke?semoga sentiasa sihat ye.. :)

    ReplyDelete
  14. Semoga terus sihat ye Atie..cepat2 sembuh..Amin..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..