Friday, 14 June 2013

:: Mari amalkan sebelum TIDUR...

AssaLamualaikum
Jom amalkan sebelum kita tidur bermula malam ini. Moga bermanfaat pada semua.
picture:FB
Dua tiga hari ini tidur ku nyenyak sekali. Penat sangat dengan pelbagai urusan pada siangnya. Tapi sebelum tidur aku mesti membaca dulu. Sebelum nak betul-betul terlelap tu mesti cium anak di sebelah. Pastu baru lelapkan mata:)
WasSaLam^_^

14 comments:

  1. kak zu pun nak cuba tido awal..hadap laptop lama lama pun bukan elok sangat kan atie...

    ReplyDelete
  2. gud info Atie..aida pon kalo nak tido mesti iring sebelah kanan sebab lebih selesa..hihihi

    ReplyDelete
  3. Moga dapat tidur dengan lebih nyenyak ;)

    ReplyDelete
  4. Bagus Dan bermanfaat info ni Atie.....
    yg no 1 yg akak dah mula amal... Alhamdulillah dah boleh bangun pukul 4 pagi utk tahajud pulak ;)

    ReplyDelete
  5. InshaAllah. kadang2 tak buat semua.. ;)

    ReplyDelete
  6. Berusaha berakhir hari dengan laillahailallah <3
    Waktu pagi,ucapkan alhamdulillah <3

    ReplyDelete
  7. 3 qul tu mmg penting utk elakkan diri dari gangguan syaitan...

    ReplyDelete
  8. mlm nie mg nyenyak juga lenanya...

    ReplyDelete
  9. best nyer dapat tidur nyenyak... segar jer badan bila bangun pagi :)

    ReplyDelete
  10. Mmg ada bezanya jika amalkan dgn tak :) saya pun suka cium dahi anak sblm tidur.

    ReplyDelete
  11. dua tiga hari ni tak dpt nak tido nyenyak.si kecik afia asyik berjaga malam..hehe

    ReplyDelete
  12. Kalau kita penat memang akan nyenyak tidur malam hari...tapi akan rasa puaskan Atie..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..