Sunday, 20 October 2013

:: Aktiviti Hari Ini 20/10/13

AssaLamualaikum
Korang buat apa hari ini? kami akan menghadiri perkhawinan anak buah hari ni plus jemputan khawin anak jiran di kampung lama juga. Jadi nya hari ni ada dua kenduri yang kena hadiri. Orang dah jemput, kena lah pegi kan. Sekaligus berjumpa kawan2 lama dan sanak saudara. Nanti kalau ada gambar saya sertakan kemudian ye. Pa'e suka dapat balik rumah nenek sebab disini dia amat dimanjakan:)
Selamat berhari minggu ya kawan2.
WasSaLam^_^

11 comments:

  1. Selamat makan nasi kenduri Atie.. akakdirumah aje... penat semalam hari keluarga ofis tak hilang lagi.. baju pun minta do cuci hehehe

    ReplyDelete
  2. hope you have a splendid weekend with your beloved family ye ^^

    ReplyDelete
  3. menarik tu,dh lama tak makan Nasik minyak..selamat berkendurilah ye.hehe

    ReplyDelete
  4. selamat menghadiri wedding dan menjamu selera atie..jgn lupa ltk gambar..:)

    ReplyDelete
  5. Selamat berhujung minggu atiey.....mesti kenyang makan nasi kenduri ni hehe

    ReplyDelete
  6. Selamat berhujung minggu jg kak.. :)

    ReplyDelete
  7. selamat berhujung minggu n selamat menghadiri kenduri kawin

    ReplyDelete
  8. OKje macam biasalah Atie...turun naik shopping mall hehe....
    Baguslah tu gi kenduri kawen...dapat pahala.... makan pun dapat haha

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..