Saturday, 19 October 2013

:: Kami Balik Ke Rumah Bonda...

Assalamualaikum
Yuhuuu. Hari ini kami balik kampung! Erm, kampung yang tak jauh pun. Lahad Datu - Tawau. Hehe! Dah makin jarang juga kami balik tau, sebab memang tak berani sangat nak balik kalau naik bas express dengan Pa'e. Risau lah kan, sebab bawa anak plus bawa beg segala. Mak pun memang selalu pesan, tak payah balik kalau naik bas berdua dengan cucu dia tu. Tapi kan, rindu plak bila lama tak balik. Rindu nak makan masakan Mak. Rindu nak jumpa adik2. Rindu dengan bumi kelahiran ku. Hehe! So, memang seronok dapat balik hari ni tambah cuti lagi hari Isnin sebab ada anak buah khawin.
Sampai jumpa nanti.
Happy weekend ya! 
WaSsaLam^_^

8 comments:

  1. seronoknya dapat pulang ke kg...dapat menatap wajah2 kesayangan....
    Selamat bercuti dan semoga sntiasa ceria selalu...

    ReplyDelete
  2. of course seronokkan atie.. akakpun kalau dapat balik kampung happy sesangat...
    jumpa emak bapak dan adik beradik saat terindah dalam hidup...

    ReplyDelete
  3. Oh... kali ini mesti balik bertiga sebab anak buah nak kawen. Seronoklah Pa'e jumpa sepupu-sepupu dia..

    ReplyDelete
  4. selamat berhujung minggu kak... :-)

    ReplyDelete
  5. selamat balik kmpg atie..seronok la dh lama tak balik kmpg,abg pae mesti lebih2 lg seronok..enjoy ye..:)

    ReplyDelete
  6. selamat balik kg atie..bestnya dpt jumpa mak & adik2..

    ReplyDelete
  7. jumpa family di kampun mmg menyeronokkan atie..take care Atie dan family ek...muahh

    ReplyDelete
  8. Selamat jalan Atie dan selamat tidur bawah ketiak mak hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..