Tuesday, 15 October 2013

::SaLam Aidil Adha...

AssaLamualaikum
Selamat Hari Raya Qurban you all! 
Moga kita semua dapat menghayati erti pengorbanan yang sebenar. AMin! 
Aku dan keluarga kecil ku hanya beraya bertiga. 
Nak balik pun alang-alang. Rabu dah kerja semula. 
Memang tak dapat cuti. Weekend nanti baru cuti.
picture:google
Moga hari ini disambut dengan gembira dan penuh kesederhanaan. 
Korang beraya di mana? mesti balik kampung masing-masing kan? Masak pun mesti sedap2. Ye lah semua kawan-kawan blogger kan OTAI dalam masakan. Hehe!
WasSaLam^_^

6 comments:

  1. salam eidul adha atie..takperlah beraya bertiga ngan pa'e pun..alang2 jer kan nak balik sehari jer cuti..esok pun abuaidan ikutkan kerja tp amek cutilah sbb nak korban..

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidil Adha buat Atie sekeluarga.. :)

    ReplyDelete
  3. Salam Aidiladha buat ATie sekeluarga...

    ReplyDelete
  4. Salam Eidul Adha Atie...okje mmg le masak....tapi sedap ke tidak tu Wallahu aalam hehe...

    ReplyDelete
  5. cuti byk tak memihak kan,tu pasal raya haji kali ni ramai yg tak balik kmpg..selamat hari raya korban juga buat atie n family..:)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..