Friday, 11 October 2013

:: Irshad dan robot2 nya...

AssaLamualaikum
Pa'e dan segala jenis robotnya makin menjadi. Baru-baru ni merengek nak minta beli kolam mandi sebab ternampak anak jiran mandi-manda depan rumah. Kesian lah plak.
So, pegi lah cari kolam konon! Tapi kan bila sampai tempat yang dituju tetiba dia boleh ubah keinginan. Nak minta beli robot lah plak. Dah tak mau beli kolam. Haha! budak tumpis pun pandai rambang mata.
Ini lah robot idaman budak tumpis. 
Lepas beli hidupkan battery, takut plak dia dengar bunyi robot tu.
Isk! isk memang penakut bujang ku ni. Haha!
Ultraman dah 2. Satu dah patah kepala.
Ni pun beli kat Nilai 3 hari tu. Kalau kat sini punya mahal.
Ikutkan aja lah kehendak nya buat masa ini :)
WasSALam^_^

25 comments:

  1. boleh geng dengan Asiff anak teruna kami ..kakakaka..

    ReplyDelete
  2. Hhehe..bang pa'e blh tahan lg at least, abg aida sgl benda dia nak yg dia nampak dlm tv ker, suratkhabar ker..siap ckp srh bapak dia beli..anak patung pun nak sbb dengki ngan adik...

    ReplyDelete
  3. Sama mcm anak Okje yg sulung Atie...tu semua mainan dia dulu tu...
    Budak lelaki mmg cenggitu

    ReplyDelete
  4. hehehehe...anak lelaki kan...tp mcm anak noe kurang sikit jenis2 mcm ni...dia lebih minat kereta dan motor..

    ReplyDelete
  5. Sama mcm iman takut bila berbunyi ;)

    ReplyDelete
  6. sy lak yg bingit kalau robot tu berbunyik sbb bunyi nyer da la kuat, iskkkk

    ReplyDelete
  7. adoyai robot berbunyi..?
    dayah memang tak sanggup ngadap mainan bunyi bunyi nih,bising..
    hehe..

    tambah robot macam tu..

    haha..kalau terbeli mainan yg berbunyi...mmg dayah tak letak bateri..hikhik..

    ReplyDelete
  8. assalam, dah itu trend permainan budak lelaki sekarang...layan jer..selagi tak jemu...

    ReplyDelete
  9. ai tak suka beli yang bunyi bising2.. rimas.. pastu kalau beli confirm sekejap dah di McGyver kan dorang.. hehehe..

    ReplyDelete
  10. sudah say thanks to ibu ke pa'ie? hehehhe.

    ReplyDelete
  11. main robot lagi best dari mandi kot atie he he

    ReplyDelete
  12. Salam Atie, Pa'e blh geng ngan Aqeef lah.. hihihi

    ReplyDelete
  13. Nampak mainan macam-macam mestilah terpikat dgn robot Atie. Budak lelaki kan suka mainan macam ini. Dah dapat puas hati.. esok nampak org sebelah mandi dia ingat balik nak kolam lagi... baik belikan juga:)

    ReplyDelete
  14. hahaha.. kecik2 lg dh pandai nk rambang mata.. mcm2 hal bdk sorg ni :D

    ReplyDelete
  15. Assalam atie, kalau budak laki dengan robot, kalau budak perempuan lak dengan barbie doll kan.. hehehe tu lah zaman yg paling indah buat mereka. Kita mak pak turutkan aja selagi boleh kan.

    ReplyDelete
  16. amboi minat sungguh dier sampai ralit mcm tu !

    ReplyDelete
  17. Budak lelaki memang camtu Atie.. sama jer dgn anak akak Nabil.. ;)

    ReplyDelete
  18. bila ada anak lelaki mcm ni lah kan, penuh kat umah ngn menan robot dan keta..hihi.. tapi kan 1 je jaa nk ckp, robot kaler biru merah tu kan, sama sebijik ngn yg anak jaa punya tau... hihi... cuma jaa buang dia punya perisai dan pedang tu, sbb nampak muncung dia sedikit tajam. sekarang ni dah habis baterinya, main gitu jer lah...hikhik...

    ReplyDelete
  19. hahahha, anak buah anna pon mcm ni jugak la...
    penat melayan die :)

    ReplyDelete
  20. Wahh.. hehe. Adik sy pun slalu jgk mntak nak beli mainan..

    ReplyDelete
  21. klu nk tahu aiman patung ultraman tu dr kecik ke besar dh berpuluh2 lingkup patah tgn la,kaki kepala semua cukup..yg robot2 baru dia semua transformers,tu en suami punya kerja..aiman bukan minat sgt..abh je lebih.hehe..

    pandai pae rambang mata..:)

    ReplyDelete
  22. hehee..sma macam Aqil..pon suka robot2 ni..pening dok melayan!Hujung minggu ni nak bawak pegi mandi kolam pulak!mesti seronok..hihihi

    ReplyDelete
  23. ahmad pun sama. robot dia berlambak2 sgt. kalau tak dpt selagi tu la berzikir kt telinga kita

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..