Monday, 14 October 2013

::Random Picture Pa'e-3

AssaLamualaikum
Semangat Raya Haji sudah datang. Itu yang entry pun ala-ala. Hehe!
Aku masih berada di opis hari ini. Masih bekerja seperti biasa. Esok baru cuti.
Gambar-gambar abg Pa'e datang lagi. jangan bosan tau. 
Segala karenahya yang lucu ku rakamkan sebagai kenangan. 
Habis bola diconteng! biarkan :D
Gaya tengok kartun ala2 melepak depan TV
Nak tido siang siap pakai stoking. 
Masalahnya terbalik. Kita nak betulkan tak dibaginya. Haha! 
Macam-macam karenahya yang menghiburkan hati. 
Selamat membuat persiapan raya untuk esok! 
Kami raya di rantau lagi. Next week baru cuti panjang.
WasSaLam^_^

10 comments:

  1. habis bola dicontengnya... hehe..

    ReplyDelete
  2. pandai abg pa'e melukis..kreatif tuh ..selamat hari raya atie..:)

    ReplyDelete
  3. 1. Nak tunjuk kretiviti dia tu Atie
    2. Tanda bahagianya jadi anak ibu-ayah
    3. Menujukkan dah mula belajar berdikari

    Semua tu kena puji Atie.. anak kecik macam Pa'e macam itulah.
    Selamat menyambut hari raya adili adha dari kakak

    ReplyDelete
  4. anak2 memang gitu... mcam2 kerenah yang penting jangan ler terlalu memeningkan kepala...

    ReplyDelete
  5. hihi..comel je pa'e ni ..geramm..aida pon kerja hari ni atie..bosan..tak sabar nak tunggu 5.30..hihihi

    ReplyDelete
  6. dah besar nanti jadi pelukis xpun pemain bola sepak la tu agaknya..hehehe budak2 macam tu la kn kerenahnya..huhu

    ReplyDelete
  7. hehe..macam2 kerenah anak2 ni kan..menghiburkan hati...
    Salam aidiladha buat atiey sekeluarga..samalah kita raya diperantauan..sob..sob..

    ReplyDelete
  8. Hahaha comel la Abang Pa'e ni, takper la apa gaya nyer, ikutkan ajer, kan. Selamat Hari raya to u guys ;)

    ReplyDelete
  9. Anak okje dulu pun suka conteng kat bola tu Atie...

    ReplyDelete
  10. haha comel betul abg pae,pakai stoking sebelah terbalik..sejuk ke tu siang hari berstokin?adik afia yg baby tu pun tak berstokin.hehe

    bab menconteng tu kreatif..:)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..