Wednesday, 30 October 2013

::Wordless Wednesday #41...

AssaLamualaikum
Less word! sekadar renungan buat kita. 
Moga kita tergolong dikalangan anak-anak yang berbakti pada orang tua. 
Berbakti selagi hayat mereka dikandung badan.
Sayang Mak @ Nenek Pa'e. 
Hari2 doakan moga mak panjang umur & diberi kesihatan.
Mood : Rindu arwah ayah :(
Al-Fatihah!
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. sedih kalau teringatkan emak yg jauh di kampung... : (

    ReplyDelete
  2. salam atie ..
    dunia ibarat roda .. klu kita berbakti dgn org tua kita ..
    insyallah anak2 kita nanti akan berbakti dgn kita juga

    ReplyDelete
  3. Hmmm..sedih plak teringatkan mak nun jauh disana..this week blom sempat call lagi..inshaallah bila free na nti..:)

    ReplyDelete
  4. sokong!alfatihah utk arwah ayah kak atie.. :)

    ReplyDelete
  5. Kalau boleh nak suruh duduk dgn kita Atie tapi itulah dia yg tak mahu...
    Sesekali dpt menjenguk jadilah - harap dapat menggembirakannya.

    ReplyDelete
  6. Baru2 ni ibu dtg berkunjung..gembira dpt bertemu...chit chat sm ibu...:)

    ReplyDelete
  7. Setuju sangat..
    Terima kasih atas prkongsian.




    ReplyDelete
  8. betol tu kak. Jangan sampai mereka pergi baru rasa nak ambil berat.
    Tapi sy duk umah keluarga jadi hari2 boleh nampak wajah org tua sye..hehe

    ReplyDelete
  9. betul tu setuju sgt & tq sudi mendoakan kesihatan Adik yer !

    ReplyDelete
  10. betul tu..ila pun sama..semoga kita semua nie tergolong dalam anak yg solehah..ila pun sayang ngan mak n ayah ila....bahagiakan mereka..selagi mereka hidup... =)

    al-fatihah untuk arwah ayah atie

    ReplyDelete
  11. mudah2an sama2 kita menjadi anak yg berbakti pd org tua

    ReplyDelete
  12. Parents are everything..tetap menyayangi walaupun tak dapat jumpa hari-hari..huhuhu

    ReplyDelete
  13. mg mia nnt ingatlah kat mama n papanya

    ReplyDelete
  14. salam atie
    sayu je baca entry awak

    ReplyDelete
  15. Dua insan yg cukup berharga. Rebut peluang sblm tiada. Bila tiada cukup terasa kehilangannya. Akak pun tinggal mak je.

    ReplyDelete
  16. Mak Melaka masuk sekali tak tu hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..