13.10.13

::Sayang Lahir Batin - WALI Band..

AssaLamualaikum
Hujung2 minggu ni suka layan lagu jiwang! haha! 
Maklum mengimbas kenangan zaman cintan-cintun. . Suka lagu-lagu Kumpulan Wali ni. 
Lagu dorang banyak juga yang berusur ketuhanan. 
Satu lagi sebab aku suka mereka, ahli-ahli kumpulannya semua berlatar belakangkan sekolah pondok. Madrasah. InsyaAllah semua baik2 :)
Lirik lagu Sayang Lahir Batin -Wali 
Dengarkanlah aku cerita hatiku
cerita tentangmu
aku mau ikhlas, ikhlas menyayangimu
tutuplah matamu
cukup aku dan Tuhan yang tahu

aku tlah berjanji menyayangimu
lahir dan batinku
aku tlah berjanji mendampingimu
lahir dan batinku

andai engkau tahu ku siap mati untukmu
jiwa dan ragaku
cukup aku dan Tuhan yang tahu

(aku tlah berjanji menyayangimu
lahir dan batinku
aku tlah berjanji mendampingimu
lahir dan batinku)

andai engkau tahu ku siap mati untukmu ooh

Korang pun layan lah sama ya! Boleh juga tuju pada hubby masing2.
Boleh dengar sambil basuh baju, pinggan mangkuk, sapu lantai & layan karenah anak. Haha!
Selamat berhujung minggu semua:)
WasSaLam^_^

6 comments:

  1. selamat berhujung minggu tie..heheh selamat berjiwang jgk..:)

    ReplyDelete
  2. suka layan lagu ni... bgi kat en.somi.. hehe lpas tgk drma kampng girl.. hehe

    ReplyDelete
  3. alahai..sweetnya lirik dia..harus dengar ni..manatau lepas ni jatuh hati..hihihi

    ReplyDelete
  4. Tak perasan kalau tak dengar lagu dia Atie...

    ReplyDelete
  5. lirik yg best..apesal ay tak pernah dengar lagunya?nmpk sgt tak mengikuti perkembangan muzik..:)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..