Saturday, 26 October 2013

:: Sabtu ini-Jangan Malas...

AssaLamualaikum
Yuhuuuu! Hari ini & esok cuti! dapat lah bermanja2 dengan budak tumpis a.k.a abg Pa'e.
Hari ni nak melayan karenahnya.
Nak membayar hutang beberapa minggu ni asyik turun opis hari sabtu.
 So, hari ni tak boleh malas! :)             
picture: google
    Wassalam^_^

16 comments:

  1. sy ni dok bermalas2 je..baju byk tak berbsuh..kain tak berlipat..malas2.hehe

    ReplyDelete
  2. Happy weekend Atiey...ni lah masanya untuk bersantai2 bersama keluarga...^^

    ReplyDelete
  3. Bukan bermalas-malas tapi kena rajin dalam malas sbb kertas periksa belum siap tanda lagi..:'(

    ReplyDelete
  4. kak zu hari sabtu ialah hri untuk bermalas malasan...jgn tiru kak zu tau..tak molek

    ReplyDelete
  5. mesti seronok sgt Pa'e hujung minggu ni....

    ReplyDelete
  6. salam hujung minggu atie ..
    masa utk bawak anak jalan dan makan2 diluar ..

    ReplyDelete
  7. selamat berhujung minggu disamping anak manje yer atie..tuh kena rajin2kan diri masak tuk budak tumpis tuh.jgn malas-malas..heheh

    ReplyDelete
  8. happy wiken kakkkkkkkkkkkkkkkkkk :D

    ReplyDelete
  9. seronokm pa e..boleh jalan2..makan2 ngan ibu

    ReplyDelete
  10. I tak kira I nak malas2 jugak. The only day I can be malas hehehe.

    ReplyDelete
  11. selamat berhujung minggu atie..jgn lupa spend masa dengan budak tumpis tu hehe...jgn malas2 hehe

    ReplyDelete
  12. ada jugak dilarang malas ye.. hehe..

    hai kak.. rindu sangat.. ;)

    ReplyDelete
  13. hari isnin yg sgt malasssss...hihi

    ReplyDelete
  14. huhuhu..bestnyaa dapat bersantai dengan anak kan..aida pon hari tu, 3hari cuti, nikmatnya rasaaa...

    ReplyDelete
  15. Agak agaknya nak jalan mana yeh Atie minngu ni

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..