Thursday, 10 October 2013

::Lawak Petang 13...

AssaLamualaikum
Hujan turun dengan lebatnya di bumi Lahad Datu. 
Tempat korang macam mana? sejukkknya! ngantuk. 
Moh lerr kita berlawak di petang hari ini. Haha!
Habis lah sang suami kena terajang dalam tidur. Hahaha!
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. Ndak lama tersembur minuman kak tengok gambar nie.. Wkakaka :D

    ReplyDelete
  2. bukan kak zu..atie ler kot tido cenggitu...hehe

    ReplyDelete
  3. Hehehe tido be careful Atie ;)
    Di shah alam pun hujan lebat...

    ReplyDelete
  4. kat sini tak hujan, tapi angin sgt kuat.... sejukkk!

    ReplyDelete
  5. siapa yg tidor lasak tuu..cian hubby dia

    ReplyDelete
  6. hahahaha...kelakar...giler lasak...

    ReplyDelete
  7. haha..nasib kita tak macam tu..hiks.. sian suami dia.. :D

    ReplyDelete
  8. hahahhahaaa..lawak giler punyer gambar tuhh...

    ReplyDelete
  9. haha sapelah isteri yg tidur berdengkur macam tu..:)

    ReplyDelete
  10. hehee..ganaih sungguh wife dia tidur..nasib kita ni seganas itu..hehee

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..