Sunday, 10 November 2013

:: Ada Kerja, Macam tiada. ..

Assalamualaikum
Selamat berhari minggu ya. Bosan juga hari ini. Huhu! Ada sebenarnya kerja nak buat tapi buat2 tak nampak. Nak lipat kain sebakul tak juga terbuat. Punya lah malas. Dok melayan budak tumpis ni. Punya lah tu hari ni macam ada je tak kena dengan dia. Cerewet sikit. Meragam! 
Tengok tv pun dok bising..tak mau channel itu..nak channel ini. 
Dah tukar.. nak yang lain plak. Huhu. Sabor jak lah!  Serabut. Haha.

WassaLam^_^

9 comments:

  1. Biasalah Atiey....dia sorang jak mesti manjanya terlebih...hehe
    samalah kita, kain sebakul bertimbun belum dilipat, belum masuk lagi yang di jemuran tu huhu

    ReplyDelete
  2. biasalah atie ujung minggu mmg cam malas nak buat keje sket..dok santai2 jerlah..best kan abg pa'e dok ngada2 ngan ibunya..:)

    ReplyDelete
  3. Nak perhatian lebih la tu kak :)

    ReplyDelete
  4. cuti ujung minggu mmg nak rileks je kan?

    ReplyDelete
  5. haha..saja nk bermanja di hari minggu si pae ni..hihi

    ReplyDelete
  6. Biasalah Atie melayan kerenah anak...macam tulah....tu baru sorang....sok sok kalau dah bertambah.....layan ajelah...hehe

    ReplyDelete
  7. buat anak anda yang ingin belajar

    https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..