Wednesday, 27 November 2013

:: Random Picture Pa'e - 6...

AssaLamualaikum
Lagi tentang c tumpis Ibu. Macam-macam ragam sekarang. 
Ayat terbaru yang selalu diucapkan kannya " abg Pa'e sayang Ibu"
Kekadang keluar ayat "Ibu ni macam Memey" (upin ipin). Kihkih!
Yang tak tahan 'agak manja' disitu ! Haha! takut hati selembut sutera macam ibunya ;)
1. Nampak macam berisi kan? tapi hakikatnya tinggi sahaja. Badan ringan:)
2. Macam-macam gaya bila nak snap gambar, 
cebik bibir tu macam dah trend selain dari tunjuk gigi..haha.
3. Tetap suka gambar budak tumpis masa baby. Semuanya indah. 
Menjaganya amat mudah. Yang pasti Mata tetap bolattt! haha:)
Maafkan Ibu andai ada kekurangan dalam membesarkanmu. Moga abg Pa'e membesar dengan sihat, soleh dan diberkati Allah selalu. Amin! 
WasSALam^_^

22 comments:

  1. Semoga menjadi anak yang soleh dan sentiasa menjaga orang tua bila dah besar ya pa'e..

    ReplyDelete
  2. comelnya dia..dari kecik sampai besar

    ReplyDelete
  3. Memang nampak lagi berisi abg pa'e tuh atie..anak laki takper manje ngan mak atie..heheh..yg aidan nie maknye tak manjakan pn..bapa yg terlebih manjakan..huhu

    ReplyDelete
  4. amin...semoga membesar dgn sihat pae..tak sabar lak nk tgk muka abg pae ni dh bujang..hihi

    ReplyDelete
  5. comel.. cuma nak tanya apa maksud tumpis tu. kenapa panggil dia tumpis ek?

    ReplyDelete
  6. menarik nama panggilannya..Amin... :P

    ReplyDelete
  7. Inshaallah. Seronok lihat anak membesarkan

    ReplyDelete
  8. Wahhhhh,dah sebulan lebih tak datang sini! And buka-2 terus gambar anaknya...dah makin besar :D what a handsome boy ! :D

    ReplyDelete
  9. Mata abang Pa'e memang aset la, sentiasa bulat besar, ni para gadis tengok terus cair tau.

    ReplyDelete
  10. Amin….
    Ibu mcm memey yer Pa'e, nak kata mata ibu sama dgn memey pun tak… agaknya ibu pun bijak macam memey :)

    ReplyDelete
  11. Salam atie,
    Suka gmbo yg last tu,
    Pa'e mcm anak palestin. Comel giler

    ReplyDelete
  12. Sekarang dah tak nampak bulat sangat mata diakan Atie.....
    Anugerah Allah yg terindah...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..