Thursday, 7 November 2013

:: Ya Allah! Malasnya Aku...

AssaLamualaikum
Adui! Memang malas sekarang..Tak tahu kenapa. Malas..Malas & Malas. Bangkit wahai Atie! Haha. Kerja berlambak ni. Balik rumah petang : Maghrib, Isyak ( sini Maghrib 5.48pm. Isyak 7.00pm) dan terus tidur. Kekadang jam baru pukul 8.00pm dah lelap. Haha! Kenapakah?? 
Sorry ya kalau masih kurang BW sekarang.
Nanti aku jejak semula bila mood kembali normal. Hehe!
TQ semua yang masih  sudi berkunjung. LOVE you all! Sentiasa dihati^_^
WasSaLam^_^

29 comments:

  1. Letih sgt tu..hihihi....samalah kdg2 tu sya pun kena gak penyakit M tu.. :P

    ReplyDelete
  2. Awalnya tidur. Byk sgt kerja agaknya. Tu yg letih.

    ReplyDelete
  3. wake upppp atie...bestnya dok sana..maghrib awal kemain..

    ReplyDelete
  4. Musim hujan kut..sedap tido..hehe

    ReplyDelete
  5. best la awl maghrib...pkul 7 dh leh layan love u mr.arrogant..hihi..cam tu la bila penyakit M ni dh menyerang kan kak atie..semua bnda malas nk wat..

    ReplyDelete
  6. Sama le Atie...Okje pun tgh kena penyakit malas hehe.....
    Ohhh kat sana Isyak cepat yeh Atie...Subuh mesti cepatkan...

    ReplyDelete
  7. Nie gara2 cuti yer atie mood kurang menjadi..takper ..buat slow2 nanti abis jugak..malas2 selagi tak kena marah ngan bos takper kan..hehe

    ReplyDelete
  8. disini jam 7 tu baru maghrib..atie dah isyak ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! Aniq dah tolong jawabkan...hehe...subuh 4.433am.:)

      Delete
  9. Mesti ada sebab tu Atie... tak mungkin malas tanpa sebab. Letih sangat kakak rasa..

    ReplyDelete
  10. biasa la kadang mood kita ni tak tentu

    ReplyDelete
  11. huhuhu!Atie..kita sama!!Aida pon pukul 9 dah tido..kiranya kalau nak bukak mata pon dah tak boleh..mengantuk amat..haihlaa..kenapa lah dengan kita ni kan...hihihi

    ReplyDelete
  12. pukul 8 dah tido? wah...awalnya...letih kot kerja...xpela...jaga diri k..

    ReplyDelete
  13. sama la… byk sgt rasa M ni….

    ReplyDelete
  14. wah awalnya waktu solat kat Tawau..tp tak jauh beza jgk dgn di Lahad Datu ni :D
    sma la kak, lau xda mood sye mmg hampeh mls nak BW..kadang2 x bukak blog sekali ..adeh

    ReplyDelete
  15. Penyakit kemalasan melanda kah ni Atiey...nda pa ko rehat2 dulu, nanti baru sambung berblog balik.....hehe

    ReplyDelete
  16. Once in a while its good to bermalas-malasan,ur body need u to be, get a good rest ya dear.

    ReplyDelete
  17. sian akak letih ye. bella tgh cuti sem kat rumah ni. penyakit M pun makin menjadi jadi sejak duk rumah. ish ish. asyik membongkang jek bella ni -..-

    ReplyDelete
  18. selalunya akak lah org paling rajin.. nape ni kak? hehehe.. hope esok akak start rajin.. :D

    ReplyDelete
  19. Bykkan doa kak.. Mmg kdg2 klu pnt sgt dtg juga pnyakit malas tu..

    ReplyDelete
  20. awalnya waktu isya' tu kan... pukul 7. sini baru magrib.

    ReplyDelete
  21. samalah kita..kadang2 penyakit malas ni berjangkit.hihi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..