Tuesday, 26 November 2013

:: Keputusan 5S yang Dinanti...

AssaLamualaikum
Dua tiga minggu lepas kan kami sibuk dengan Penilaian 5S. Walaupun pemilihan secara rawak, ternyata unit kami tetap menjadi pilihan auditor untuk dilawati. Haha! seram you. 
Petang itu juga kami diaudit oleh dua orang auditor dari MAMPU. 
Maka, kesana kemari lah jawabnya mengiringi auditor tu melihat persekitaran opis kami. Aku dah pernah tunjuk gambar-gambar lain sebelum ni. Di bawah adalah sebahagian lagi ruang di opis kami:)
Unit kami tiada surau. Mungkin sebab bilangan staff kurang. 
So, kami buat Ruang Sholat ni atas inisiatif sendiri.
Tandas Wanita (ini pun nak tunjuk ker? haha)
Masih ada yang boleh diperbaiki, katanya! erm! kami terima teguran dengan hati terbuka (walaupun dah penat sangat sebenarnya. Haha!) Untuk menjawab pertanyaan PUAN KUTU tentang keputusannya. Jeng. Jeng! haha.
KEPUTUSAN nya : Kami LULUS dan LAYAK di kurniakan pensijilan 5S.
Alhamdulillah! syukur sangat.
Segala kepenatan akhirnya terbayar.
Terima kasih pada semua yang mendoakan.
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. tahniah..DCA xde plak 5S..klu ade, jenoh laaa controller cni nak mengemaih...meja memasing x nampak, penoh dgn file...hahahaha..

    ReplyDelete
  2. Oh... barulah berbaloi Atie... berapa lama membuat persiapan kan.
    Akhirnya berjaya. Syukur Alhamduillah

    Tahniah buat Atie dan semua warga kerja tempat Atie..

    ReplyDelete
  3. tahniah kak atie...mesti puas hati kan bila dah lulus.. :D

    ReplyDelete
  4. kitorang neh, esok baru sebetul2nya audit 5S...mengemas lagi lahhh ni

    ReplyDelete
  5. Dah elok cantik dan bersih akak tengok tandas wanita tu Atie... rupanya ada juga kekurangan dimata audit ye :)

    ReplyDelete
  6. tahniah atie..penat yang berbaloi la kan..
    tandas pon siap deco ni..

    ReplyDelete
  7. wow~memberi inspirasi dua2 gmbr tu..saya selalu tringin nak ada penghadang rotan macam tu kat umah tp xtau nak letak mana..hahaha...toiletnya pon ceria..leh guna deoc toilet~ =D

    ReplyDelete
  8. bila ruang kerja teratur dan kemas, kita pun rasa seronok...tahniah

    ReplyDelete
  9. Tahniah atie kerana penat lelah berbaloi...dorang audit sampai dalam toilet ker..? heheh tak sanggup.
    yg surau tuh sy suka tgk..kemas jerwpun kecik ruang nya

    ReplyDelete
  10. tahniah sis..
    nt tmbh 1 lg s ye..sorok or selerak..hehehe

    ReplyDelete
  11. yeeeaaa.. tahniah awok.. !!! terus polow sini

    ReplyDelete
  12. tahniah...seronoknye dah dapat sijil,kat jab.sini pun baru dapat jugak,tp lepas dpt sijil dah kurang lak 5s nyer..

    ReplyDelete
  13. tahniah berbaloi lah penat lelah selama ni yer !

    ReplyDelete
  14. Lepas ni kena maintain 5S lahkan Atie....Tahniah sebab lulus...tak sia sia le kemas siang mlm...hehe

    ReplyDelete
  15. Wahh..tahniah Atie n the geng..akhirnya usaha keras penat lelah semuanya berbayar kan..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..