1.11.13

:: Hati ku RISAU Lagi...

AssaLamualaikum
Hati Ibu ini risau lagi. My bujang tu ada tanda-tanda demam. Semalam dah bagi ubat & tempek cool fever kat dahi. Alhamdulillah, bangun pagi ni dah sejuk sikit badan. Risau sebab tinggalkan dengan pengasuh. Dah pesan siap-siap kalau demam lagi maklumkan cepat.
Harapnya tidak lah. Doakan ya! 
Gambar semalam sebelum tido. Makan ubat dan tempek dahi.
Dilema betul bila anak sakit ni. Terutama bila terpaksa tinggalkan dengan pengasuh:(
Walaupun kurang sihat, mulut tak berhenti bercakap, bertanya, 
siap main bola lagi dalam rumah. Hihi!
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. Anonymous10:21 am

    Mudah2an anak cepat sembuh yer !

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sembuh..salam jumaat kak atie :)

    ReplyDelete
  3. aktif betul abg pae ni ye..semoga cepat sembuh.. :)

    ReplyDelete
  4. ala sianya..moga cepat sembuh pa'e..

    ReplyDelete
  5. alahai ensem boy ni sakit..cepat sembuh ya....

    ReplyDelete
  6. ciannyer pa'e..nak demam yer..makan ubat ngan oren jus yer bg cool off sikit..inshaallah pa'e budak kuat demam sikit pun masih lasak lagi..cepat sembuh yer..take care..

    ReplyDelete
  7. Moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  8. Harap dah makan ubat tu beransurlah Atie... tapi itulah kesian sebab tak sihat pun kena duduk dgn pengasuh itu yg buat hati tak senang kan..

    ReplyDelete
  9. get well soon lil pa'ie :)

    ReplyDelete
  10. itulah dia anak lelaki....sakit tetap main
    moga cepat sembuh....

    ReplyDelete
  11. moga cepat sembuh..anak SB pon sama, demam jugak

    ReplyDelete
  12. Semoga Pa'e baik2 jak kak...

    ReplyDelete
  13. moga pae ok2 je...kalau demam pjng kenala bawak jumpa doktor..kalau tak kita positif je anggap imuniti badan nak di boost..

    ReplyDelete
  14. siannyer mak, mugo cepat semboh tuu.,

    ReplyDelete
  15. Tu tnda anak jantan yg lasak, wlu deman2 tp masih aktif. Moga cepat semboh

    ReplyDelete
  16. bila anak sakit susah hati ibu..
    cepat sembuh la eh :)

    ReplyDelete
  17. Mmg risau kalau anak sakit kan Atiey, asyik ingatkan anak kat rumah jak......moga Pa'e cepat sembuh

    ReplyDelete
  18. cuaca sekarang dok ujan panas je.. risau kann.. paham sgt perasaan tu.. sy fobia betul bila anak sakit. huhu

    ReplyDelete
  19. Serba salahkan jadinya. Nak cuti ke nak keje. Hr ni pun saya el sbb husben x sihat.

    ReplyDelete
  20. Biasalah budak nak besar Atie....mmg gitulah...Atie bagi vitamin tak dak tumpis ni .....mcm TLBD dia pun rajin demam....bagi scot emulsian jaranglah jugak demam batuk seme tu...

    ReplyDelete
  21. good boy pa'e.. demam tapi tak meragam.. tak la risau sgt nak tinggalkan dia kan kak..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..