Friday, 1 November 2013

:: Hati ku RISAU Lagi...

AssaLamualaikum
Hati Ibu ini risau lagi. My bujang tu ada tanda-tanda demam. Semalam dah bagi ubat & tempek cool fever kat dahi. Alhamdulillah, bangun pagi ni dah sejuk sikit badan. Risau sebab tinggalkan dengan pengasuh. Dah pesan siap-siap kalau demam lagi maklumkan cepat.
Harapnya tidak lah. Doakan ya! 
Gambar semalam sebelum tido. Makan ubat dan tempek dahi.
Dilema betul bila anak sakit ni. Terutama bila terpaksa tinggalkan dengan pengasuh:(
Walaupun kurang sihat, mulut tak berhenti bercakap, bertanya, 
siap main bola lagi dalam rumah. Hihi!
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. Semoga cepat sembuh..salam jumaat kak atie :)

    ReplyDelete
  2. aktif betul abg pae ni ye..semoga cepat sembuh.. :)

    ReplyDelete
  3. ala sianya..moga cepat sembuh pa'e..

    ReplyDelete
  4. alahai ensem boy ni sakit..cepat sembuh ya....

    ReplyDelete
  5. ciannyer pa'e..nak demam yer..makan ubat ngan oren jus yer bg cool off sikit..inshaallah pa'e budak kuat demam sikit pun masih lasak lagi..cepat sembuh yer..take care..

    ReplyDelete
  6. Harap dah makan ubat tu beransurlah Atie... tapi itulah kesian sebab tak sihat pun kena duduk dgn pengasuh itu yg buat hati tak senang kan..

    ReplyDelete
  7. itulah dia anak lelaki....sakit tetap main
    moga cepat sembuh....

    ReplyDelete
  8. moga cepat sembuh..anak SB pon sama, demam jugak

    ReplyDelete
  9. moga pae ok2 je...kalau demam pjng kenala bawak jumpa doktor..kalau tak kita positif je anggap imuniti badan nak di boost..

    ReplyDelete
  10. siannyer mak, mugo cepat semboh tuu.,

    ReplyDelete
  11. Tu tnda anak jantan yg lasak, wlu deman2 tp masih aktif. Moga cepat semboh

    ReplyDelete
  12. bila anak sakit susah hati ibu..
    cepat sembuh la eh :)

    ReplyDelete
  13. Mmg risau kalau anak sakit kan Atiey, asyik ingatkan anak kat rumah jak......moga Pa'e cepat sembuh

    ReplyDelete
  14. cuaca sekarang dok ujan panas je.. risau kann.. paham sgt perasaan tu.. sy fobia betul bila anak sakit. huhu

    ReplyDelete
  15. Serba salahkan jadinya. Nak cuti ke nak keje. Hr ni pun saya el sbb husben x sihat.

    ReplyDelete
  16. Biasalah budak nak besar Atie....mmg gitulah...Atie bagi vitamin tak dak tumpis ni .....mcm TLBD dia pun rajin demam....bagi scot emulsian jaranglah jugak demam batuk seme tu...

    ReplyDelete
  17. good boy pa'e.. demam tapi tak meragam.. tak la risau sgt nak tinggalkan dia kan kak..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..