Thursday, 21 November 2013

::Random Picture Pa'e - 5...

AssaLamualaikum
Gambar-gambar terbaru bujangan Ibu ni di Instagram. Suka sangat merakamkan gambarnya walaupun sekarang amat susah nak snap. Biasalah dengan aktivitinya yang asyik berlari kesana kemari dalam rumah, menari bila dengar lagu, lain lagi dengan main bola nya. 
Haha! memang tak reti penat budak tumpis ni. Ibu yang penat bila melihat karenahnya:)
1. sibuk main kapal terbang kertas. Ibu lah jadi tukang buat kapal tu:)
2. Siap berkejar-kejar lagi nak snap pic ni, last-last gaya ini yang dia bagi:)
3. Hah! ini pun sama, tetiba cebik kan bibir masa nak snap pic :)
Alhamdulillah! makin besar, tinggi dan aktif. Cuma bab makan nya yang agak memilih sikit. Kekadang Ibu yang risau. Sayur tak nak makan, ikan pun yang goreng & bakar je dia makan. Kalau masak singgang tu memang letih lah nak pujuk makan. Haha! sabor jak lah. Cabaran! 
WasSaLam^_^

31 comments:

  1. Semakin ensem dan pndai posing dah ni..hehe..slmt pg akk :)

    ReplyDelete
  2. salam pg atie..makin hensem la pae ni..biasa lah bebudak ni mmg cerewet bab makan..cuba kalo kita bagi gula2 atau coklat,laju je dia mkn..kan

    ReplyDelete
  3. amboi...macam2 pose dia bagi ya...

    ReplyDelete
  4. cabaran membesarkan anak... da besar nnt, kita yg rindu ;)

    ReplyDelete
  5. makin encemlah abg pa'e nie..kalau budak2 kuat main biasanya dorang kurang makan atie..abe aidan pun memilih bab makan nie..dah turun berat daa skrang nie..

    ReplyDelete
  6. dah bape thn nie si teruna nie...anak dara kite dah 11 thn 9/1 thn dpn..hehehe..

    ReplyDelete
  7. Tapi kalau dah tahu apa yg Pa'e suka buatlah janji dia nak makan..

    ReplyDelete
  8. Mesti sgt manja ngan Atie ya.. :D

    ReplyDelete
  9. hensem anak bujang akak hehe semoga membesar menjadi anak yang soleh Aamiin..

    ReplyDelete
  10. samalah dengan aeish nak snap gambar cukup susah...

    ReplyDelete
  11. gamba berbeza org yg sama yer, maintain encem je !

    ReplyDelete
  12. hensom.. budak tgh aktif. tu yg kurg makan kan.. huhu

    ReplyDelete
  13. biasa lah tu kalau bab2 makan ne...susah sangat nak makan..kalau kasi jajan laju jak dorang tangkap..

    ReplyDelete
  14. Budak makin membesar memang susah nak ambik gambar. Alia pun macamtu. Bab mkn pun sama. Kemain susah...

    ReplyDelete
  15. Dah semakin besar sebab tulah tak mo dah nak berposing sangat Atie lagi pun lelaki kot....kalau pompuan tu jangan...dah tua tua pun posing tak hengat hehe

    ReplyDelete
  16. anak-anak nak membersar memang camtu atie... sabor kena banyak tu :)

    ReplyDelete
  17. boy memang susah sikit nak bergambo...anak saya pun kadang memilih jugak makan...geram juga tapi sabar layan kerenah dierang ni masak apa yang dierang suka tapi ader selitkan menu2 sayur jugak...yang pasti sayur kuah lauk n buah mesti ada...

    ReplyDelete
  18. memilih bab makan ni bagus kak, leh jadi model iklan makanan kesihatan atau susu :D hehe gurau ye kak :D. Anak2 tengah aktif, nak buat macamana kena banyak sabar je la :)

    ReplyDelete
  19. abang Pa'e...JJ suka singgang tau, esok kamurang jangan gaduh2 makan ya hahaha. memilih jugak yer abang Pa'e ni, tau dia pilih yg sedap2 ajer.

    ReplyDelete
  20. tak pa pelan pelan.lama lama nnti pasti ok kak

    ReplyDelete
  21. hensem nya dia ni..dah besar dah nampak..kejap je masa berlalu kan...

    ReplyDelete
  22. bab mkn atie layankan je la budak bujang ni.klu takmo makan lagi risau

    ReplyDelete
  23. makin hari makin nsem pae nih..dh nak jadi anak bujang dh tu...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..