Tuesday, 26 November 2013

:: Idea - Bilik Tidur untuk Anak-anak...

AssaLamualaikum
Suka nya tengok gambar bilik tidur ni. Jimat ruang.
Agaknya kalau ada anak ramai boleh buat macam ni. 
Cantik kan? :)
Kita yang muslim ni, mungkin masa anak-anak kecil boleh lah buat macam ni. Tapi bila mereka dah meningkat remaja kenalah pisahkan tempat tidur anak perempuan dan lelaki kan?
WasSaLam^_^

24 comments:

  1. sukalah bab deco2 ni sambil membayangkan ada rumah sendiri.huhu..

    ReplyDelete
  2. Sangat sangat practical! Lebih2 lagi kalau ada anak kembar 4 ! hahaha

    ReplyDelete
  3. singgah ptg..mmg menarik dan kemas je kan..boleh lah m3h buat nanti..ade 3hero ni bleh letak tetiga satu bilik camtu..

    ReplyDelete
  4. comel & kemas..tp costly gak tu kan

    ReplyDelete
  5. a ah..kemas..tapi bila mereka dah besar nak kena asingkan plak..

    ReplyDelete
  6. ni mcm rumah omputih yg ada anak ramai tu. anak dia 20 org. bygkan camni la katil2 anak2 dia. pastu baju banyakkkkk sgt..huhu

    ReplyDelete
  7. cantik....tapi anak2 sekarang nie....tak suka kongsi bilik....lebih suka satu bilik untuk seorang gitu....

    ReplyDelete
  8. cantik la atie..kalau acik tiga2 hero boleh ikut tu..tapi sekarang semua dah besar

    ReplyDelete
  9. Memang cantik. Tapi tu la... Bila anak lelaki dan perempuan dah dewasa. Kena pisahkan pulak...

    ReplyDelete
  10. sgt pratikal kalau ada anak ramai… jimat ruang kot, dah la nampak kemas jer :)

    ReplyDelete
  11. mmg menarik bilik tidur mcm ni utk anak2.. tapi agama mensyaratkan agar anak2 berlainan jantina dipiasigkan bilik tidur bila baligh.

    ReplyDelete
  12. nak kena ada umah besar kot kalau gaya gini, best kan.

    ReplyDelete
  13. Cantiklah... rumah besar ok la ni :-)

    ReplyDelete
  14. Memang cantik Atie...bestnys kalau kaya rayakan...hehe...tu nak kena bilik luas tu...

    ReplyDelete
  15. salam atie ..
    klu buat mcm tu, nampak nya bajet utk yg lain kena potong ..
    semata mata nak bilek cantik ..
    yup bila besar,
    anak laki dan pmpuan kena pisah ..

    ReplyDelete
  16. comel!kemas je bilik mcm tu..

    ReplyDelete
  17. jimat ruang kan...macm kat ostel ja...hihi

    ReplyDelete
  18. Sya pun suka..deko2 cmni..kalau ada umh sendri dah mmg hias lawa2 ni :)

    ReplyDelete
  19. comelnya ati bilik tidur mereka nie..kalau semua lelaki atau pompuan blh pratikkan nie..:)

    ReplyDelete
  20. wahh bestnya kalau dapat buat macam ni..kalau aida time kecik dulu memang sesuai sangat dapat bilik macam ni..hihihi..sebab kitorang semua perempuan.. :)

    ReplyDelete
  21. KEMAS DAN JIMAT RUANG.
    BETUL TU KENA PISAHKAN TEMPAT TIDUR

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..