Wednesday, 20 November 2013

::Wordless Wednesday #42...

AssaLamualaikum
Less word! Sekali lagi karektor kartun yang menyentuh hati :(
Gambar : FB
Betapa besarnya nikmat SYUKUR!
Tafsirkan sendiri tentang gambar ini.
WasSALam^_^

21 comments:

  1. Sedih bah aku tengok atiey, terus teringat masa budak2 dulu, susah sangat nak dapatkan makanan....sangat bersyukur dengan apa yang ada sekarang ni...selalu juga nasihatkan dorang shumi, shamzi jangan membazir makanan..........huhu

    ReplyDelete
  2. sebak nyer sy tgk gmbr ni... insaf///

    ReplyDelete
  3. kalo tak pernah kenal erti susah memang kita takkan bersyukur..

    ReplyDelete
  4. Tapi kesan pada anak-anak kita tak sama dgn kita Atie sebab anak-anak tak pernah kenal susah...

    ReplyDelete
  5. bersyukur sangat kita beroleh nikmat yang sangat baik.

    ReplyDelete
  6. Bersyukur bkn kita ditempat tu..kesian bila fikir golongan yg xmampu.. :(

    ReplyDelete
  7. Kalaulah ade yg dalam realiti begitu sekali kesusahannya mmg sedih sesangat conditionnyer atie..bersyukurlah kita ngan nikmat yg tak putus2..

    ReplyDelete
  8. syukur kita bagi dberi nikmat utk hidup dmuka bumi ini...

    ReplyDelete
  9. Alahai sedihnya...uhuhuu...
    Bersyukurlah dengan apa yg Allah da tetapkan utk kita kan..sbb ada org yg lbh krg lagi...

    ReplyDelete
  10. Mmg sedih ni..tambah2 untuk anak2 dia tu..

    ReplyDelete
  11. terkedu sekejap, betapa bersyukurnyer kita kan berbanding dgn org len

    ReplyDelete
  12. bsyukur dgn nikmat yg diberikan...sedih tauu tgk kartun nie...

    ReplyDelete
  13. bandingkan kehidupan kita dengan mereka..memang menusuk di jiwa.

    ReplyDelete
  14. Ini baru betul betul tengok gambau jekan Atie....alahai syukurnya kita dapat makan....

    ReplyDelete
  15. bersyukur dgn apa yg ada
    jgn membazir ada masih memerlukan

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..