8.11.13

:: UKE- Terbeliak...

AssaLamualaikum
Sekadar renungan di pagi Jumaat yang mulia ini. 
Dari-Nya kita datang kepada-NYA kita dikembalikan.
Doa kita: moga di matikan dalam keadaan baik-baik. Amin! 
Video 2 minit:22 saat ini memberi banyak banyak keinsafan.
WasSaLam^_^

17 comments:

  1. salam jumaat atie...TQ sharing video....

    ReplyDelete
  2. Salam jumaat Atiey........terima kasih atas perkongsian

    ReplyDelete
  3. thanks atie share video..meremang jugak dengar kata2 ustaz nie..mintak2 dijauhkan dari mati yg demikian ya Allah..

    ReplyDelete
  4. aminn...salam jumaat kak atie.. :)

    ReplyDelete
  5. Salam jumaat kak atie...

    ReplyDelete
  6. selamat pagi
    singgah pagi jumaat

    ReplyDelete
  7. perkongsian yang berguna. teruskan berkongsi lagi.

    ReplyDelete
  8. nanti nak tengok kat utube

    ReplyDelete
  9. Sendiri kena pilih jalan mati yg mana yg dikehendaki yg Husnul atau Suul Khotimah..

    ReplyDelete
  10. tq berkongsi sama yer..

    ReplyDelete
  11. Selamat hari jumaat atie.penghulu segala hari n hari penuh keberkatan

    ReplyDelete
  12. Gambar apa tu Atie....tak de gambar...okje bw pakai Hp ni...

    ReplyDelete
  13. salam sabtu atie ..
    moga bersantai ujung minggu gini

    ReplyDelete
  14. semoga perginya kita dalam keadaan baik2.ameen..:)

    ReplyDelete
  15. Allahu Akbar..... takutnya Atie...insaf sat....Ya Allah moga kau ampunkan dosa dosa aku yang lepas!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..