Wednesday, 7 October 2015

Bestnya! Makan banyak pun tak gemuk :)

Entry saja-saja. Layan ngantuk. Haha!
Betul kan situasi ini??:
Berbahagia lah orang-orang seperti diatas. Jeles! haha!
Selalunya depa ni makan lah banyak mana pun badan still juga kurus dan slim. Bestnya! yang kita ni berhabis lah nak diet bagai, badan naik juga. Susah sangat nak turunkan berat badan. Kihkih. Stress mak. Apo nak buek? 
Jumpa lagi! Bye. 

15 comments:

  1. Kakak lah tu atie ...mkn bnyk naik lah berat badan.
    Jeles dgn asben kakak sejak kawen maintan je wlpun mkn bnyak.

    ReplyDelete
  2. Kurus tak bermakna sihat hehe. Baik kita jaga pemakanan supaya kita sihat. Menurut seorang doktor, dia sangat terkejut bila ada di kalangan pesakitnya, yang paling kurus itu kolesterolnya paling tinggi berbanding dengan pesakit lain yang berbadan besar huhu.

    ReplyDelete
  3. Kito xmkn pun badan duk dipam pam jgk..

    ReplyDelete
  4. ada sorang budak ofis saya mcm tu...metabolisma tinggi..

    ReplyDelete
  5. Slh 1 sebab..metabolisma dia tinggi..so bila mkn byk mane pun, kalori cpt terbako gitu ha....hehehe...
    Tapi xsemestinya kurus itu sihat kan..apa2 pun..kena jg mkn..sebab penyakit asalnya dr pemakakanan kita jugak...

    :)

    ReplyDelete
  6. saya masuk kategori ini ... alhamdulillah ... hehehee

    ReplyDelete
  7. Mak punjeles dengan orang yang macam ni.
    makan banyak pun tak apa2..uuuhhh

    ReplyDelete
  8. Bunda lah tu, makan banyak tapi susah nak gemuk...

    ReplyDelete
  9. Ada..... Saya jeles!...saya mkn2 ja trus buncit and its stay there like forever...hurmmmmm....

    ReplyDelete
  10. yg pntg kena jaga makan juga kak,
    kurus ke gemuk ke, apa yg pntg sihat

    ReplyDelete
  11. kurus @ besar tak apa asalkan sihat, tapi memang jeles jugalah kan makan banyak tapi kurus, yg makan sikit tapi badan bagai dipam2 kan

    ReplyDelete
  12. tya org yg buat kek....tak mkn pun kek tu sebnrnya...buat org punya jer..tu sbb bdn maintain jer..hihi

    ReplyDelete
  13. Mmg ada pun...jeles kan! Agaknya mmg jenis badan gitu kot, tak boleh gemuk. Redho jerlah dah bahagian kita gini, nak buat camne. Sekurang kurangnya kalau sesat dlm hutan, tahanlah 2 bulan hihi...

    ReplyDelete
  14. Alahai kita pun sama lah.mkn sikit ja tp badan mcm dipam Pam.

    ReplyDelete
  15. kira termasuk yang dinyatakan hihihi. jenis metabolisme tinggi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..