Friday, 9 October 2015

Niat dan Cara kena Betul...

Salam Jumaat
Peringatan buat diri ini dan teman-teman alam maya sekalian. Niat dan cara kenalah betul baru lah Allah redha. Kan??
Moga bermanfaat pada kita semua. Moga kita tergolong dalam kalangan orang-orang seperti diatas. Betulkan niat, betulkan cara kita. Sekian, jumpa lagi.
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. Harus seimbang gitew..selamat pagi

    ReplyDelete
  2. Itulah yg selalu kakak nasihatkan anak-anak jgn sekadar forward message yg baik pada kawan-kawan sedangkan diri sendiri tak mampu nak melakukannya..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... insyaallah yg baik2 mestinya dari Allah SWT jua kan sis :)

    ReplyDelete
  4. ya.. in shaa Allah..apa2 pun, nawaitu tu yg penting...

    ReplyDelete
  5. Salam jumaat atie....payah juga kakak nak memahami atie maksud tersirat tu berbelit2....hehee
    InsyaAllah ..moga kita dpt cara dan niat yg betul di sisi Allah.

    ReplyDelete
  6. salam jumaat niat ikhlas n tindakan jelas..insyaAllah.

    ReplyDelete
  7. Asalamualaikum atiey..salam jumaat...betul sangat2

    ReplyDelete
  8. Memang dua2 kena seiring baru kehidupan kita berkat

    ReplyDelete
  9. syukran..niat tak menghalalkan cara..

    ReplyDelete
  10. Memang kena fikir yg baik2 Atie..
    Nanti yg datang juga yg baik2..

    ReplyDelete
  11. Salam jumaat atie...

    Kdg2 perbuatan tu xsama dgn niat...
    Apa2 pun kena ikhlas :)

    ReplyDelete
  12. betul tu..perlu sering dan sejalan

    ReplyDelete
  13. so, nak buat sesuatu tu, kena betulkan niat dulu..niat yg baik insha allah cara pun baik jugak :)

    ReplyDelete
  14. Ye betul.....niat baik, cara baik, insyaallah hasilnya juga baik baik ...

    ReplyDelete
  15. harus seiringan...
    Moga mendapat keberkatan

    ReplyDelete
  16. betul.betul.betul.mesti ngam tu.

    ReplyDelete
  17. ni la yang orang kata niat tak menghalalkan cara tu kan kak

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..