Thursday, 22 October 2015

Sekeping gambar si Abang Pa'e..

AssaLamualaikum
Masih berkisar cerita di Pulau. Kali kedua bawa budak ini cuti-cuti di Pulau-pulau sekitar Semporna. Si abang ni semangat nak mandi laut dan main pasir sebenarnya. Nah! tempek sekeping gambar dia sorang. Ini pun punya susah nak suruh bergambar. Ini jak lah gambar dia yang betul-betul elok. Ibu yang stress. Haha!
My Muhammad Irshad yang berjaya sampai ke Puncak Bohey Dulang Island. 600meter ke atas.
Proud of you my Son! Bersemangat untuk sampai keatas. Turun semula pun laju.

Alhamdulillah! 5 tahun 8 bulan hari ini. Boleh dibuat poskad kan pic ni? :)
Jumpa lagi.

22 comments:

  1. Semakin hensem hero Atie ni..
    Cantik sungguh permandangan di atas puncak tu ye Atie..
    Kakak ipar akak ada tinggal di Semporna..
    Nanti kalau berkunjung kesana hendak juga menjejaki Puncak Bohey Dulang Island ni Atie :D

    ReplyDelete
  2. Subhanallah cantiknya pemandangannya Atie
    Pandai Pa'e posing cantik kan bila berlatarbelakangkan scenary indah.
    Sukalah kakak tengok gambar ni Atie..

    ReplyDelete
  3. Okaylah dapat juga ambil gambar dia..hensem je..hehehe. Cantiknya pemandangan kat belakang tu. rindu nak balik sabah..huhu

    ReplyDelete
  4. cantiknya pemandangan...subhanallah

    ReplyDelete
  5. cantiknya pandangan tu bersama model
    tahniah lah dari kaknoor dh sampai puncak bohey tu ya

    ReplyDelete
  6. gmbr lautan hijau yg cantik semporna tu makk ;p

    ReplyDelete
  7. bergaya pae dgn senyum lebar cantik latar viewnya..

    ReplyDelete
  8. Serius.. Cantik pemandangan di belakang tu..

    ReplyDelete
  9. Senyum meleret dia ye...subhanallah..indah setiap inci ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum atie...slmat petang
    Cantek sungguh pemandangan ...
    Dah semakin besar bujang atie..

    ReplyDelete
  11. Suka sgt tempat2 cam ni..hilang stress

    ReplyDelete
  12. lawa sangat pemandangan dalam gambar ni.. sesuaila kalau nak jadikan poskad.. model pun comel sangat tu

    ReplyDelete
  13. Pandainya abg Pae berposing!view belakang tu cantik sungguh.

    ReplyDelete
  14. Wah..kecik2 bersemangat waja. Hehe

    ReplyDelete
  15. cantik gambar tu...memang betul tu boleh dibuat poskad

    ReplyDelete
  16. Cantiknya pemandangan. Indahnya ciptaan Tuhan. Comelnya alahai Pae sengih macam ni :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..