Saturday, 31 October 2015

Balik Kampug Makan Masakan Mak

Salam Sabtu dan berhujung minggu semua.
Yuhuuuu! Aku, si tumpis dan En Kuling ada di rumah nenek Pa'e @ Tawau ni. 
Balik saja-saja nak makan masakan mak . Hehe! Rindu nak rasa air tangannya. 
Sesekali dapat merasa memang makan bertambah-tambah.
Plan hari ini nak berjalan-jalan di bumi kelahiranku. Santai-santai bersama keluarga tersayang. Di samping menyelesaikan beberapa urusan yang terbengkalai. Korang ada yang balik kampung tak? 
Jumpa Lagi ya! take care you all! bye..

21 comments:

  1. Betul tu Atie. Masakan ibu adalah yang terbaik dan tiada bandingan.
    Rindunya masakan ibu saya :(

    ReplyDelete
  2. masakan ibu kita paling sedapkan atie..rupanya atie org tawau..kak ingatkan asal semenanjung...

    ReplyDelete
  3. masakan ibu mmg yg tersedap tapi saya dah x dpt merasainya lagi ...

    ReplyDelete
  4. masakan mak memang terbaik ... teringat pula kat arwah mak

    ReplyDelete
  5. air tangan mak adalah yang paling sedap

    ReplyDelete
  6. tau takpe...masakan ibu adalah masakan terbaik didunia...yeaahhh

    ReplyDelete
  7. Sungguh setuju...rindu masakan mak..tapi, mak dah tak ada.

    ReplyDelete
  8. saya rancang balik kampung minggu depan.... Ipoh...

    ReplyDelete
  9. mmg heaven bila balik rumah mak then terus makan masakan makk.. tak kira lah asalkan mak yg masak. hihi

    ReplyDelete
  10. sedapnya makan bila mak yg masak :)

    ReplyDelete
  11. airtangan mak tu yg buat sedap walau simple je lauknya...
    rinduuuuuu

    ReplyDelete
  12. Masakan ibu yang teebaik.. Aiza alhamdulillah tinggal bersama mak..

    ReplyDelete
  13. Seronok atie dapat balik kampung kan..
    Air tangan ibu lah yg paling sedap didunia atie :)

    ReplyDelete
  14. masakan mak memang terpaling sedap

    ReplyDelete
  15. Masakan ibu memang yg terbaik. Air tangan ibu tiada tolok tanding :)

    ReplyDelete
  16. OKje lama tak dapat rasa makan masakan mak Atie..... mak mertua ke mak sendiri. Masing masing dah tak larat nak masak..... Asyik makan masakan sendiri je, naik jemulah hihi

    ReplyDelete
  17. sgt benar !
    emak masak sedap giler...
    kenyang pun akan jadik lapar.

    ReplyDelete
  18. Diana rindu sangat masakan ibu...

    ReplyDelete
  19. madah berhemah terbaik..tahnia We Love Islam

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..