Wednesday, 28 October 2015

Wordless Wednesday #60 - Kasut Wanita..

AssaLamualaikum
Terjumpa gambar ini di Facebook. Memang ada logik nya. 
Haha! cuba korang fikir. Betul kan?? :
Ikutkan aku, jarang beli kasut seperti diatas. Selalu beli yang flat. tertutup dan bentuk seperti yang biasa sahaja. Rasanya kasut tinggi untuk khawin ada beli begini, tapi last-last tak pakai. Terperap dalam kotak hingga hari ini. Memang tak reti pakai. Hehe! 
Jumpa lagi.

25 comments:

  1. Haha.. saya memang tak pernah ada kasut mcm dalam gambar tu.. kreatif orang yg buat kasut ni ya.. dapat imagine macam2..

    ReplyDelete
  2. pakai kjp2 xpe.. tp buat jln fkir juga keselesaan kaki..

    ReplyDelete
  3. anum ada gak kasut macam dalam gambar

    ReplyDelete
  4. Hihihi.. penyudahnya ibu jari kaki duduk ditengah pulak :D

    ReplyDelete
  5. BANYAK JUGA KASUT YG DIBELI TAPI XDIPAKAI RASA XEDAP DI KAKI LE PULAK...

    ReplyDelete
  6. Kakak pun xberi ank gadis kakak beli kasut rupa ni...tak berkenan kat mata kakak.

    ReplyDelete
  7. btul lah tu kan... design kasut tu mmg ibaratnye jari kaki yg tgh yg panjang. hihihi.. yana pun tak suka pakai kasut mcm tu sebab sakit jari jari kakiku.. selalu pakai yg depan ada open sikit. atau depan tu bulat. hihi

    ReplyDelete
  8. Kalau tajamnya ketepi macam tak cantik dipandang pulak
    Tapi maha kaya Allah walau dicipta kaki kita begitu masih boleh masuk dan selesa juga kalau dah biasa
    Anak sulung kakak suka jenis macam ini Atie..

    ReplyDelete
  9. tak selesa pakai kasut macam tu.. fesyen pun jgn sampai siksa.. hehe

    ReplyDelete
  10. tak selesa pakai kasut macam tu.. fesyen pun jgn sampai siksa.. hehe

    ReplyDelete
  11. Pakai kasut yang selesa di kaki. Tapi selalunya kasut yang dah lama lagi syiok pakai.

    ReplyDelete
  12. sejak dh tua jarang pakai heel gitu... selalu pakai yg sesuai utk org yg tua2 je hahhaha

    ReplyDelete
  13. ai pakai croc je hahaha selesa tak x berbau

    ReplyDelete
  14. cutting kasut peberet mummy.. hahahahaha nampak pelik tapi itulah fesyen dan keselesaan yang diidamkan oleh wanita zaman la ni..Makin pelik kan! ..nak nak kasut tu warna pink..! confirm jadi kesayangan....

    ReplyDelete
  15. Masa remaja belia adalh juga,tpi sedap pakailh..
    Runcing jadinya kaki tu....mcm2 pesen..kn

    ReplyDelete
  16. Ira ada 1 je kasut jenis mcm tu.. tu pun beli sbb konvo. Pakai sekali je.. hehe.. x reti pakai kasut mcm tu..

    ReplyDelete
  17. hehe...saya memang tak boleh muat kasut jenis gini
    entah sape punya idea ntah kan...hehe
    anyway saya membalas kunjungan
    done follow sini juga #780

    p/s-cantik background blog =)

    ReplyDelete
  18. Ada juga kasut yang macam ni. Tapi jarang pakai. Tersiksa kaki rasanya..huhu

    ReplyDelete
  19. okey,tengok entri ni terus tersengih sorang-sorang.betul juga kan.itulah dunia fesyen namanya.kasut kawin IbuNoey pun macam ni.tapi dah buang sebab dah rosak.memang tak pernah pakai selepas kenduri kawin.

    ReplyDelete
  20. Haha Kita Ada kasut mcm tu tp xde lah kaki jd cmtu. Muncung ja tajam tapi selesa

    ReplyDelete
  21. alamak..tak cantik lah kalau jadi begitu kan...sebainya pakai yang selesalah ya..)

    ReplyDelete
  22. aida plak suka kasut tajam gini dulu-dulu.
    zaman anak x ramai.
    tapi skang, kasut biasa-biasa aje.
    senang nak berkejaran dgn ijat :)

    ReplyDelete
  23. Kikiki...logik jugak tu....harus ibu jari kita kat tengah baru betul hahaha....

    Betullah Atie... masa kawen dulu rasanya ada satu kasut cenggitu.

    ReplyDelete
  24. haha masih normal setakat nih. ahaha

    ReplyDelete
  25. hahaha.. tak boleh dibayangkan kalau kaki cenggitu... saya pernah ada kasut mcm tu.. tapi sejak ada anak, lebih selesa pkai selipar je.. kah3... sarung je.. senang...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..