Monday, 26 October 2015

Menghitung detik & waktu

Salam Petang Isnin. Tengok kalendar dibawah. Hehe! Dok menghitung jam & detik, menungu kepulangang en Kuling dari Sibu, Sarawak. InsyaAllah besok petang 3.40pm dia sampai. Moga perjalanannya balik kesini dipermudahkan. Dapat lah cuti sampai minggu depan.
Fuh! sebulan lebih tak jumpa. Mau tak rindu. Hahaha! jiwang! si abang Pae dok tanya, bila babah balik. Hari-hari kira jari berapa hari lagi nak balik. Kadang kesian. Rindu nak jalan-jalan dengan babah katanya. Yelah tu! rindu nak cukai babah beli mainan. Haha! Kan en Kuling suka layan dan ikut permintaan dia. Sebulan sekali balik pun kira bersyukur sangat, tiket mahal lah oi. Sabar jak lah! 
Jumpa lagi. #PJJ cepatlah berakhir. Haha!

20 comments:

  1. asben kat sibu? area mane sis..? Kite asal Mukah...dekat 3jam jgk nak ke Sibu..balik pun setahun sekali...tu pun kalo mak ade kat kampung..kalo mak kat Kuching..x balik kpg pun... hehehe

    ReplyDelete
  2. wahh mesti masing2 tk sabar nk jmpa buah hati ni Atie, slmt berhappy ya..

    ReplyDelete
  3. mesti tengah rindu-rinduan ni...menghitung hari..

    ReplyDelete
  4. Tak pe Atie......balik sebulan sekali pun terus cuti seminggu. Bolehlah pulun hihi.....jangan salah faham pulak, pulun jalan jalan.. ...
    Pulun lain pun boleh jugak hihi

    ReplyDelete
  5. Happy honeymoon Atiey.. Jeng jeng jeng ! :p

    ReplyDelete
  6. Yelah mana tak rindu dah lama tak jumpa...nanti Pae mesti banyak cerita yang nk diceritakan ngn babah dia tu...

    ReplyDelete
  7. pergh ...sebulan tu tentu rindu sangat budak pae tu ...juga ibunya lebih2 lagi kan.Kakak tak dapat bayangkan kalau kakak ditempat Atie...huhuu tentu rinduuu.

    ReplyDelete
  8. dah xlama lagi terlerailah rindu pae'i n atie kpd yg tersayang tu...

    ReplyDelete
  9. kak faham rindu pae'i pada babah, rindu ibunya juga..kerana pernah alami pengalaman PJJ tu..
    seminggu yg ada tu..gunakan sepuas-puasnya:-))

    ReplyDelete
  10. Abg Pae rinduu ke mama dia yang rinduuuuuuuuuuuuu,,,,,,,,:) Wahhh..mesti meriahh rumah nanti kan.

    ReplyDelete
  11. saya satu hari pun tak keruan....hehehe

    ReplyDelete
  12. Haha. Tak lena tdo la tu ya.. di sebalik pjj ni hikmahnya macam ni ya.. lebih menghargai pasangan.. moga cepat dapat tinggal sama2 ya.. saya merasa dalam setahun juga duk jauh masa awl kawin dulu.. mujur tak lama.. susah rasa jg anak sorang diri..

    ReplyDelete
  13. mesti tak sabar nak menunggu en suami balik kan...eh mesti dah balik ni kan, semoga atie sentiasa bahagia disamping suami dan keluarga..

    ReplyDelete
  14. alahai kesiannye .... sabar menanti ....

    ReplyDelete
  15. sabar itu penting dan jangan risau semuanya akan menjadi ok..

    ReplyDelete
  16. Dah sampai lah tu en hubby ye atie..
    Tentu dah ada programe nak jalan2 kan..
    Lama dpt cuti ye en hubby tu ..

    ReplyDelete
  17. Wah bestnya bila dapat berkumpul bersama....

    ReplyDelete
  18. smoga dipermudahkan segala urusann..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..