Thursday, 22 October 2015

Bila gigi ku sakit...

Salam petang Khamis,
Memang sengsara bila kena sakit gigi ni. Aduh! Stress tau! Hihi. Dah lama sangat rasanya tak sakit gigi ni, last kena masa sekolah tingkatan dua tak silap. Masa tu sakit, terus pergi cabut. Sekarang ni ntah apa plak lah! rasanya tampalan gigi aku pecah. Gigi geraham plak tu. Tu yang asyik rasa sakit dua tiga hari ini. Tak tahan dah!
Dah buat appointment dengan Doktor gigi petang ini jumpa 5.30pm. Pergi klinik swasta sebab pernah rasa fobia masa cuci gigi dahulu di klinik kerajaan. Harapnya semua berjalan lancar petang nanti. Takut lah!! hahaha. Kalah budak-budak, nak cabut gigi pun takut. Perasaan fobia tu tetap ada. 
Doakan ya. Jumpa lagi.

21 comments:

  1. sakit gigi ni tak terkata sakitnya...sabar ya atie.

    ReplyDelete
  2. Teringat masa gigi saya sakit dulu. Orang lain sembahyang tahajjud, saya tawaf depan tv....

    ReplyDelete
  3. Aduiii.. sakitnya terasa sampai ke gigi CM ni ha ha..takpe kejap je lagi..sabo banyak-banyak sis

    ReplyDelete
  4. Saya [ernah alami..mmg sangat skit..hehe
    singgah balas yea sis.thanx sudi singgah blog saya

    ReplyDelete
  5. Sakit gigi memang tak boleh tahan atie..
    Sengsara dibuatnya..
    Semoga dipermudahkan atie utk cabut gigi tu..
    Akak minggu lepas gi dental..
    Sakit gigi jugalah..
    Rupanya gigi akak ada retak sikit..
    Akak suruh cabut..
    Doktor kata sayang..
    Cuci jer lah gigi tu..

    ReplyDelete
  6. memang sakit gigi ni masalah besar kanak2..kasihan

    ReplyDelete
  7. Kalu sakit gg mmg tsangatla sakit bg saly.. pernah last skit gg thn 2010 adeh hari2 nangis tk tahan, satu kije pun tkleh buat..hihi. sabar ye atie..m

    ReplyDelete
  8. saya pun takut cabut gigi ... hehehee

    ReplyDelete
  9. sakit paling ditakuti..sakit gigi..doctor gigi paling seram..huhu

    ReplyDelete
  10. Skt gigi ea...
    Alolo siannya...hehe...

    Ruby ada byk ni spanar..saiz ape nk kak??
    Kikikiki..boleh je nk tlg tanggalkan gigi tu...

    Kak, lepas ni cabut tu..amik kalsium cukup ya...

    ReplyDelete
  11. Hihi.. selamat ke klinik la ye.. mmg xtahan sakit gigi ni.. adoi..tak nak ingatla kesakitan lalu..

    ReplyDelete
  12. Adoilah bab sakit gigi ni memang ngeri sikit. sakit perut takpe asalkan jangan sakit gigi. tak tahan menanggung sakit..hhuhuhuh.

    ReplyDelete
  13. Alahai...kalo sakit Gigi memang seksa.nak buat keje pun tak semangat. Moga dipeemudahkan yeh sis

    ReplyDelete
  14. Aduhhh....! mau guling2 kalo sakit gigi ni...

    ReplyDelete
  15. semoga sakit gigi atie tu cepat sembuh...
    memang kalau sakit gigi ni boleh menangis dibuatnya..

    ReplyDelete
  16. memang tak tahankan kalau sakit gigi...moga dipermudahkan urusan atie...hehehe janagn takut2

    ReplyDelete
  17. Salam Atie!

    Lama tak singgah sini. Baru habis sawan ^_^

    Tak kiralah kecil ke besar, budak ke dewasa, bab jumpa doktor gigi ni macam tengok cerita seram tau. Scary aje rasanya.

    Semua semuanya okey dan lepas pulang jumpa doktor nanti, hilang dah sakitnya ya!

    ReplyDelete
  18. Haha, saya pun takut jumpa doktor gigi

    ReplyDelete
  19. Orang kata..sakit yang ke 2 selepas bersalin adalah sakit gigi...huhu

    ReplyDelete
  20. jadi macam mana pegi aritu kak? kira pun pernah kena sakit gigi dekat bahagian tampal. rupanya bukan tampal rosak. tapi bahagian dalam tempat tampal tu yang kotor. sebab tu sakit

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..