Wednesday, 21 October 2015

Selamat Berpuasa Hari Asyura

AssaLamualaikum
Selamat berpuasa pada yang berkebolehan untuk puasa pada esok dan lusa (9 & 10Muharram 1437H). Masa untuk kumpul pahala dan mempertingkatkan amalan.
Seronok bila dapat beramal.
*Sedih bila tak dapat menjalani puasa Asyura lagi tahun ini. Tahun lalu pun sama, aku 'berhalangan'. Tiada rezeki. Sabar jak lah. Selamat bersahur awal pagi nanti. Jom..Jom rebut pahala!
Sekian,

21 comments:

  1. syukran..jom berpuasa..
    teringat bubur asyura..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah syukur ada infor ..inshaAllah

    ReplyDelete
  3. Terima kasih sudi backlink atau di bloglist blog ni

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah..terima kasih untuk info ini..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Tahniah kepada siapa yg dapat puasa..

    ReplyDelete
  6. JOM BERPUASA KHAMIS N JUMAAT. ESOK....SEDAPNYA BUBUR ASYURA..ATIE DH BUAT KER..

    ReplyDelete
  7. Selamat Berpuasa Atiey.. Anw thanks for sharing this info.... :)

    ReplyDelete
  8. asalamualaikum atiey...maaf ye atiey..lambat singgah rumah atiey....

    ReplyDelete
  9. Xpelah kak atie....insyaAllah thn dpn ade rezeki nk puasa sunat muharram eh...

    :)

    ReplyDelete
  10. ada juga hati nak buat ...cuma kekuatan untuk beramal tu tiada..

    ReplyDelete
  11. inshaAllah...moga akak dapat berpuasa sampai ke hujungnya hari ini..

    ReplyDelete
  12. Samalah kita, Atie. Saya pun tak dapat berpuasa juga! Rugi alahai...

    ReplyDelete
  13. kira pun tak dapat jugak hari tu

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..