Monday, 20 May 2013

::Cara Rasulullah S.A.W menjaga KESIHATAN....

AssaLamualaikum
Jaga kesihatan cara Rasulullah S.A.W. Bila tengok dalam gambar begini lagi senang nak faham. Kan?
Picture:FB
Sama-sama kita menjaga kesihatan. Tak susah sebenarnya untuk mengikut sunnah Rasulullah S.A.W ni, cuma kadang-kadang benda yang senang & mudah itulah yang susah untuk kita ikuti. Betul tak?
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. memang mudah kalau tengok gambar comel tu...insya Allah akan diamalkan

    ReplyDelete
  2. nice....sama2 kita amalkanya ye....

    ReplyDelete
  3. Betul tu Atie. Terutama kakak ni nak berjalan kaki sterngah jam pun rasanya tak ada. Berdiri sekejap dah duduk. Jalan mana pun naik kenderaan, macam manalah nak dapat yg terbaik..

    ReplyDelete
  4. Harap2 kita dpt manfaatkannya..ambil contoh Rasulullah kan atie..nampak cam mudah ..nak prkatik tuh mencabar gak tu..:)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, sangat bermanfaat. semoga kita sebahagian dari itu ye kak :)

    ReplyDelete
  6. Jom sama-sama kita mengamalnya Atie... sgt mudahkan cuma kena istiqamah jer :D

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..semoga contoh Rasululullah ini dapat kita ikuti dengan sebaiknya..InsyaALLAH..

    ReplyDelete
  8. Rasulullah contoh terbaik :)

    ReplyDelete
  9. Betullahkan Atie, kalau hidup kita ni berpandukan al-Quraan dan sunnah In sha Allah selamat dunia akhirat

    ReplyDelete
  10. In shaa Allah..moga kita dapat amalkan...

    ReplyDelete
  11. setuju.... :D Jom ikut sunnah Rasulullah s.a.w

    ReplyDelete
  12. mari kite sama2 praktikkan:)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..