Sunday, 26 May 2013

::Cerita Cuti Sekolah...

AssaLamualaikum
Selamat berhari minggu kawan-kawan. Plan ke mana hari ini? Cuti sekolah dah bermula, ramai lah yang merancang aktiviti bersama keluarga. Macam aku ni belum ada anak bersekolah (Pa'e tu je lah yang ada:) jadi belum merasa macam mana suasana cuti sekolah. Hehe.. Agaknya nanti bila dia dah bersekolah, apa pula ceritanya kan?
picture: Google
Seronok bila baca cerita kawan-kawan yang ada aktiviti cuti sekolah ni. Ada yang balik kampung, ada yang pergi makan angin dan ada juga yang masak sedap-sedap buat anak-anak yang pulang ke rumah terutama bagi anak-anak yang tinggal di asrama. Masa cuti ni lah nak merasa makanan Ibu masing-masing kan. Pada ayah ibu selamat melayan karenah anak-anak yang sedang bercuti. Selamat bercuti sekolah pada anak-anak & adik-adik! :)
WasSaLam^_^

8 comments:

  1. salam atie..
    betul tuh kita blom merasa camaner cuti sekolah anak2 kan..cuti sy nie cuti sekolah..cutilah big bossnyer...hehehe..boleh gak tuh kalau atie nak ajak anak buah jenjalan umah atie kan cuti sekolah nie..:)

    ReplyDelete
  2. as salam atie..hehehe..samalah kita..anak lum sekolah kannn...tapi ingat nk gi holiday jugak...alang2 nak ngantor pengantin baru ( SIL) ke Johor..jenjalan terusss lah

    ReplyDelete
  3. kebetulan sama pula cuti sekolah kat M'sia dan kat UK kali ni..
    saya pula tak sabar nak tunggu family datang melawat kami cuti sekolah kali ni :)

    ReplyDelete
  4. assalam Atie
    minggu pertama x ada plan sb ank penuh jadual sekolahnya dan akak kerja jg
    insyaAllah minggu kedua nk balk kg sambil CCm
    anak2 biasa la kan he hee

    ReplyDelete
  5. Cuti kali nie kerje mengecat rumah jela... Huhuhu...

    ReplyDelete
  6. tetap kerja tp anak buah balik la. hihi.. seronok.

    ReplyDelete
  7. Yelah tu Atie..... banyak keje jadinyalah OKje ni...jadi Chef kat rumah, asyik masuk dapur je haha

    ReplyDelete
  8. balik kg itu dah semestinya...opah ngan wan rindukan cucu...masa ni la diaorg nk lepaskan rindu lama2 ngan cucu2 nya...plan jalan2 x ada tuk cuti sekolah kali ni...maybe cuti ujung tahun je nanti..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..