Monday, 20 May 2013

:: Lawak Petang 3...

AssaLamualaikum
Tengok dan nilai kan kecomelan bayi ini. Penuh lipstik satu badan sebab terlalu comel kot! hihi.
Picture: FB
Comel tak saya??? 
Selamat petang! 
*Kurang BW sekarang ni, sibuk dengan kerjaan. Sorry kawan:(
WaSsaLam^_^

20 comments:

  1. salam isnin atiey...comel sgt kan. bayi gembira dan sedih je takde masalah lain..huhu

    ReplyDelete
  2. Alahai comeynya.... tapi malas dah nak menjaga baby sekarang ni...sejak dah semakin kertu ni Atie hehe

    ReplyDelete
  3. Memang comel sangat!!
    Siapa pun geram mestinya..

    ReplyDelete
  4. ohh awak sangat ohsem..
    muahhhhh lagi satu lipstik hehhee

    ReplyDelete
  5. Jelous plak ngn baby tu.. Banyaknya dia dapat.. Aniq Bukhary nie bila lagi dapat macam 2.. huhu (kidding)

    ReplyDelete
  6. Komen guna tab. Nbook ada masalah sikit. Aduhai susahnyer nak menaip

    ReplyDelete
  7. hihihi, mmg comel... rasa nak gigit jer :)

    ReplyDelete
  8. assalam,

    lagi comey dari kak tuuut..

    ReplyDelete
  9. siapalah yang kiss baby ni banyak-banyak...suka sangatlah baby tu...

    ReplyDelete
  10. kalau letak gambar pa'e lagi comel..ehe

    ReplyDelete
  11. alolololo... comel... comel... hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..