Thursday, 9 May 2013

::Lawak Cikgu....

AssaLamualaikum
Lawak dipetang hari ini. Mengantuk lah saat ini (ular sawa lah tu).
cari sesuatu yang boleh menghiburkan hati. Hilangkan ngantuk!
picture:FB
Adakah cikgu-cikgu diluar sana yang buat seperti ini. Haha. Bagi anak-anak murid JANGAN sesekali mengurat suami cikgu anda. Kalau cikgu dapat tahu, kena berdiri diluar atau atas meja jawabnya:)
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. heheh.. macam2 prangai diorg ni.. baek cikgu, sampai ler student..

    ReplyDelete
  2. mengorat suami cikgu??
    haha!kelakar pulak

    ReplyDelete
  3. hahaha...mengorat suami cikgu pun ada..

    ReplyDelete
  4. Kalau sekolah rendah mengurat tu tak adalah Atie ni... kalau sekolah menengah ada mungkin juga :)

    ReplyDelete
  5. takut suami cikgu yg mengurat anak murid.haha

    ReplyDelete
  6. huhuhu...tebal muka kalau kena berdiri kat luar sambil pakai kad tu..

    ReplyDelete
  7. word "saya jahat" tu mcm x sesuai kut tuk kanak2...kesian kanak2 tu klu betul cikgu gantung word camtu...itu hari ada anak noe citer pasal cikgu kt sekolah dia...marahkan kawan dia...siap cakap "kamu ni lembab..lain kali jgn dtg sekolah..menyusahkan je"...anak noe cakap..."mana boleh cikgu cakap macam tu...dia down kan kawan ali tu"..mmmmm...

    ReplyDelete
  8. jaa pun penah gak kena denda berdiri luar kelas dulu sbb x buat keje sekolah yg cikgu suruh...hehehe...

    www.jaakechik.com

    ReplyDelete
  9. haha..jangan mengurat yea anak-anak murid.

    ReplyDelete
  10. hahahaha, ingatkan budak lelaki tu yg mengurat cikgu :)

    ReplyDelete
  11. hahahaha..suami cikgu dah tua laa camana nak ngorat ??

    ReplyDelete
  12. hahahha.. bukan boleh percaya budak2 sekarang ni. dah makin advance..hehehe

    ReplyDelete
  13. salam atie,
    Aby baca pg jumaat. Dh jd lawak pg.
    Huhu

    ReplyDelete
  14. Mcm2... pernah masa sek men ada junior ngorat cikgu. Nasib bujang lagi cikgu tu. Malu kami tgk.. sebab perempuan kan.. kalau lelaki tu biasalah main ngorat2 ni ;)

    ReplyDelete
  15. hahhaha, bebudak skolah skrg rasanya macam tak takut pula bila buat cmni kan..
    kawan anna pernah buat cmni..

    ReplyDelete
  16. hehe... mmg nk kena la ngorat laki cikgu... huhu

    ReplyDelete
  17. hehehe ada juga kes mcm ni yer

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..